کد خبر : 43054

جدول قیمت لوازم یدکی مصرفی انواع خودرو؛ یک تصادف ساده چقدر آب می خورد؟

جدول قیمت لوازم یدکی مصرفی انواع خودرو؛ یک تصادف ساده چقدر آب می خورد؟

بیشترین آسیبی که در تصادفات خیابانی به خودروها وارد می‌شود، شکستن چراغ‌ها و مه شکن‌ها و سپر است. خسارت‌های ناشی از این تصادفات عموماً با تعمیر درست می‌شود و ولی بعضاً به دلیل شدت ضربه نمی‌توان با تعمیر آن را برطرف کرد و ناگزیر باید آن‌ها را تعویض کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از دیجیاتو ، این روزها قیمت لوازم یدکی سر به فلک کشیده و به علاوه تشخیص قطعات یدکی اصل و تقلبی حتی برای متخصصین نیز به سختی ممکن است. در کنار تمامی این موارد قطعات یدکی کمی در دسترس مصرف کنندگان بوده و عملا بازار پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان نیست.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر قیمت تعدادی از قطعات یدکی موجود در بازار:

تفاوت قیمت لوازم یدکی اصل و تقلبی

پیش از آن که نگاهی به قیمت لوازم یدکی در بازار بیندازیم اجازه دهید به بررسی اجناس اصل و تقلبی بپردازیم. در بازار قطعات مصرفی همیشه دو تیپ قیمتی وجود دارد که یکی به‌صورت معنی‌داری از دیگری ارزان‌تر است. هرچند نمی‌توان به جرئت گفت که همیشه جنس گران‌تر، جنس بهتری است اما عموماً اجناس ارزان‌قیمت تقلبی هستند.

در بازار چراغ‌ها به خصوص در خودروهای داخلی این موضوع بسیار مشهودتر است. بسیاری از خودروها را در خیابان می‌بینید که چراغ یک‌طرف با دیگری متفاوت است، به‌خصوص در چراغ‌های عقب و در شب این مسئله بیشتر به چشم می‌آید. چراغی که رنگ و روی آن رفته تقلبی و چراغی که رنگ خود را حفظ کرده چراغ اصلی است.

بنابراین توصیه می‌شود درصورتی‌که قصد تعویض کاسه‌چراغ و یا لامپ خودروتان را دارید از جنس‌های اصلی و شرکتی استفاده کنید. این دو چراغ ممکن است قیمت‌هایی مشابهی هم داشته باشند ولی اجناس نامرغوبی که از برندهای بی‌نام‌ونشان تهیه می‌کنید عموماً عمر کوتاهی دارند و هزینه چند برابری را در طول یک مدت‌زمان ثابت به شما تحمیل می‌کنند.

 

قیمت لوازم یدکی

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها