کد خبر : 41676

قیمت پراید ریخت (جزئیات)

قیمت پراید ریخت (جزئیات)

در بازار بی مشتری خودرو ، قیمت پرایدهای فایل شده در بازار با کاهشی قابل توجه نسبت به هفته گذشته روبرو شد. این در حالیست که هنوز وقت مناسبی برای ورود به بازار و خرید خودرو نیست و در روزهای آینده با آغاز تولید خودرو و تحویل بیشتر خودروهای ثبت نامی شاهد کاهش بیشتر قیمت پراید نیز خواهیم بود.

 به گزارش خودروتک به نقل از خبرآنلاین، قیمت آگهی‌های اعلامی در فضای مجازی کاهشی قابل توجه را نسبت به روز های گذشته تجربه کرده است، در حالی که پس از پایان تعطیلات نوروز هر دستگاه پراید تا مرز ۷۰ میلیون تومان نیز از سوی آگهی دهندگان اعلام می شد، امروز این مدل پراید به قیمت ۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سوی اگهی دهندگان قیمت خورد.

 این قیمت کاهشی ۴ میلیون و پانصد هزار تومانی نسبت به فایل های اعلامی در هفته گذشته را شاهد است.

با این کاهش پراید تازه به نیمه کانال ۶۰ میلیون تومان برگشت و در مرز روانی ۶۵ میلیون تومان ایستاد. 

 پراید ارزان‌ترین خودروی موجود در بازار ایران و البته پرتقاضاترین خودرو است .

پراید

قیمت سایپا ۱۳۱ سفید نیز امروز به قیمتی معادل با ۶۱ میلیون تومان فایل شد که در قیاس با روزهای ابتدایی هفته کاهشی یک میلیون تومانی و در مقایسه با هفته گذشته کاهشی نزدیک به سه میلیون تومان را نشان می‌دهد. سایپا ۱۳۲ سفید نیز ۶۲ میلیون و سایپا ۱۵۱ یا وانت پراید به قیمت ۶۶ میلیون تومان فایل شده اند.

 بر اساس این گزارش اغلب نمایشگاه‌داران در تماس تلفنی خبرنگار خبرانلاین می‌گویند بیشتر این خودروها به رنگ سفید موجودند و بازار هنوز خودروهایی در رنگ هایی جز سفید را دارا نیست . آنها از کاهش شدید خرید و فروش خبر داده و می‌گویند رکود حاکم بر بازار تا کنون تجربه نشده است.

 یکی از نمایشگاه داران تاکید کرد اگر کسی در این شرایط مشتری واقعی باشد به قیمتی‌هایی پایین‌تر از این میزان نیز می‌تواند خودرو خریداری کند .

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها