کد خبر : 40591

پیش بینی قیمت سایپا شاهین برای سال 99

پیش بینی قیمت سایپا شاهین برای سال 99

جدیدترین محصول سایپا که تا اسفند سال گذشته با نام رهام شناخته می شد ولی پس از آن به شاهین تغییر کرد، در آستانه عرضه به بازار با گمانه زنی های متعددی درباره قیمت نهایی روبرو شده است. برخی از کارشناسان بر این باورند که سایپا قصد دارد قیمت سایپا شاهین را حدود 30 درصد بالاتر از ساینا در نظر بگیرد. البته در بازار قیمت سایپا شاهین احتمالا به دلیل نوبرانه بودن و تا زمان عرضه کافی به بازار، فاصله قیمت بیشتری نسبت به ساینا خواهد داشت.

به گزارش خودروتک به نقل از تجارتنیوز ، فعالان بازار خودرو می‌گویند نرخ خودروهای کارخانه‌ای در سال ۹۹ براساس شاخص‌های کلان تغییر خواهد کرد. در مورد خودرو سایپا شاهین آنها معتقدند که قیمت سایپا شاهین در کارخانه بین ارقام ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد.

در همین حال یک کارشناس بازار خودرو در پاسخ به این پرسش که قیمت سایپا شاهین در کارخانه چقدر تمام می‌شود؟ به تجارت‌نیوز گفت: قیمت سایپا شاهین از نرخ پراید و تیبا بیشتر است. به نظر می‌رسد که نرخ شاهین بین ۲۵ تا ۳۰ درصد از نرخ ساینا بالاتر باشد.

بابک صدرایی در ادامه افزود: با شیوع ویروس کرونا دیگر شاخص‌های کلان هم چندان مشخص نخواهند بود.

آنچه کارشناسان معتقدند نرخ دلار در سال ۹۹ و بعد از تعطیلات گران خواهد شد.

او با اشاره به نرخ خودروهای کارخانه‌ای در سال ۹۹ اظهار کرد: با توجه به هزینه‌های تحمیل شده به خودروسازان و افزایش نرخ دلار نرخ خودروهای کارخانه‌ای نیز در سال جدید گران می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها