کد خبر : 39687

یک اتفاق ویژه برای قیمت پراید 111 در بازار خودرو

یک اتفاق ویژه برای قیمت پراید 111 در بازار خودرو

بازار خودرو آخرین روز کاری هفته جاری را نیز با نبود مشتری سر کرد. رصد قیمت خودرو در بازار حاکی از آن است که قیمت خودرو دیروز نیز کاهش جزئی در برخی مدل ها و ثبات در برخی دیگر را تجربه و کرد و سیگنالی مبنی بر افزایش قیمت خودرو وجود ندارد. اما نکته جالب در چند روز اخیر تغییر قیمت پراید 111 است.

به گزارش خودروتک، در تمام سال های اخیر قیمت پراید 111 بالاتر از دیگر مدل های پراید بوده است. علت بالاتر بودن قیمت پراید 111 هم این بود که به طور معمول این خودرو عرضه کمتری در مقایسه با دیگر مدل ها داشت و از سویی به دلیل ظاهر جوان پسند آن تقاضای خوبی هم برای بوده است. اما اکنون کاهش تقاضا موجب شد تا قیمت پراید 111 به کمتر از قیمت پراید 132 برسد.

برمنبای جدول قیمتی که دیروز باشگاه خبرنگاران جوان منتشر کرد قیمت پراید 111 دیروز 62 میلیون تومان از سوی فروشندگان عنوان شده و این یعنی یک میلیون و 500 هزار تومان کمتر از قیمت پراید 132.

نکته قابل توجه در مورد وضعیت کنونی بازار خودرو این است که در حال حاضر به دلیل نبود مشتری جدی در بازار خودرو، خریداران فرصت خوبی برای تخفیف گرفتن روی خودروها دارند. به گفته برخی فعالان بازار قیمت نهایی معامله پراید گاه تا 5 میلیون هم کمتر از قیمت اولیه اعلامی از سوی فروشنده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها