کد خبر : 39505

قیمت پراید در مسیر کاهش افتاد / بازگشت به زیر 60 میلیون

قیمت پراید در مسیر کاهش افتاد / بازگشت به زیر 60 میلیون

قیمت پراید امروز در بازار خودرو یک بار دیگر در مسیر کاهشی قرار گرفت. رشد قیمت پراید در روزهای اخیر تحت تاثیر کاهش شدید تقاضا متوقف شده بود.

به گزارش خودروتک، بازار خودرو این روزها خالی تر از هر زمان دیگری در سال 98 است و همین مساله موجب شده تا قیمت خودرو و به تبع آن قیمت پراید نیز کاهش داشته باشد. هر چند شیب این کاهش هنوز تند نشده است. فروشندگان ترجیح داده اند تا قیمت پراید را کاهش دهند تا بلکه خریداری پیدا شوند. قیمت پراید 131 امروز یک بار دیگر به زیر 60 میلیون رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارش امروز خود از بازار خودرو قیمت اعلامی این خودرو از سوی فروشندگان را 59 میلیون و 700 هزار تومان عنوان کرده است. به این ترتیب قیمت پراید 131 نسبت به اول هفته بیش از 2 میلیون تومان کاهش داشته است.

قیمت پراید 111 که کمیاب ترین مدل این خودرو در بازار به حساب می آید نیز امروز به 62 میلیون تومان رسیده است. این خودرو نیز در مقایسه با چند روز گذشته بیش از 2 میلیون تومان کاهش یافت.

نکته قابل توجه در بازار خودرو این است که به گفته فعالان بازار، اکنون خریداران هستند که فرصت چانه زنی بر سر قیمت خودرو را دارند و اغلب معاملات در نهایت چند میلیون تومان زیر قیمت اعلامی فروشندگان انجام می شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها