کد خبر : 37596

با 50 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟

با 50 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟

در شرایط فعلی اقتصادی با توجه به افزایش قیمت خودرو و کاهش قدرت خرید مردم، انتخاب خودروی ارزان کمی دشوار شده است. از این رو قصد داریم شما را با خودروهای بازار ایران با بودجه 50 میلیون تومان آشنا کنیم.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز، با توجه به اینکه در شرایط فعلی قیمت بسیاری از خودروهای بازار ایران افزایش پیدا کرده و در کنار آن قدرت خرید مردم نیز با کاهش مواجه شده است، پیدا کردن یک خودرو ارزان‌قیمت با ویژگی‌های مناسب به کار دشواری تبدیل شده است، اما اگر بتوانید بودجه‌ی حدود 50 میلیون تومان را در نظر بگیرید، می‌توانید خودروهای داخلی و خارجی مناسبی را پیدا کنید.

اگر بخواهیم وضعیت فعلی بازار خودرو کشور را مورد بررسی قرار دهیم، متوجه خواهیم شد که همچنان بازار خودرو ایران نابسامان است. گاهی قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کنند، تقاضا با کاهش مواجه می‌شود، گاهی اوقات نیز قیمت‌ها روند نزولی به خود گرفته و تقاضا کاهش پیدا می‌کند.

در چنین شرایطی آن دسته از مشتریانی که نه توانایی هزینه زیادی دارند و از طرفی هم قدرت خرید آنها بالا نیست، برای یافتن خودروهای ارزان‌قیمت و مناسب با مشکل مواجه می‌شوند. از این رو لیستی از خودروهای بازار ایران که می‌توان آنها را با 50 میلیون تومان خریداری کرد را تهیه کرده‌ایم تا این افراد با چنین بودجه‌ای نیز بتوانند با بهترین گزینه‌ها آشنا شوند.

خودروهای بازار ایران با قیمت 50 میلیون تومان

خودروهای داخلی

با بودجه‌ای حدود 50 میلیون تومان قطعا خانواده تیبا اعم از هاچ بک و صندوقدار بهترین گزینه محسوب می‌شود. برای مثال با این بودجه در بازار خودرو تیبا صندوق دار مدل سال 93 قابل خریداری است. علاوه بر خانواده تیبا، خانواده پژو نیز گزینه مناسبی با این بودجه محسوب می‌شود؛ برای مثال می‌توان یک خودرو پژو 206 تیب 2 سال 87،88 و 89 را خریداری کرد. اگر به پژو 206 علاقه ندارید، مدل‌های دیگر این خانواده نظیر پژو 405 جی ال ایکس بنزینی مدل 93 نیز گزینه خوبی در این رنج قیمتی است. همچنین پژو پرشیا مدل 96 نیز جزو گزینه‌های این رنج قیمتی محسوب می‌شود.

سمند نیز یکی دیگر از گزینه‌های قابل خرید با بودجه 50 میلیون تومان محسوب می‌شود و مشتریان می‌توانند مدل‌های سال 90 این خودرو را خریداری کنند. در ادامه گزینه‌های خودروهای داخلی با بودجه 50 میلیون تومانی به انواع مختلف خودرو پراید می‌رسیم. این امکان برای مشتریان وجود دارد تا خودرو پراید 131 مدل 93، مدل سال 96 و مدل سال 97 را در این رنج قیمتی با کیفیت مناسب خریداری کنند. اگر خرید خودروهای قدیمی برایتان مشکلی به همراه ندارد، می‌توان خودرو پیکان مدل 78 را نیز خریداری کرد.

خودروهای خارجی

متاسفانه با 50 میلیون تومان خودروهای خارجی زیادی در بازار ایران قابل خریداری نیست، اما باز هم می‌توان با این بودجه خودروهایی چون هیوندای النترا را انتخاب کرد که البته سال ساخت آن زیاد مناسب نیست و بهترین گزینه به سال 1373 مربوط می‌شود. همچنین مزدا 323 دنده‌ای نیز با سال ساخت 1381 یکی دیگر از گزینه‌های خودروهای خارجی در این رنج قیمتی است. گفتنی است با چنین بودجه‌ای می‌توان بنز کلاسیک با مدل سال 1366 به قبل را نیز خریداری کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها