کد خبر : 35557

قیمت جدید انواع خودروهای مرسدس بنز ( به روزرسانی اسفند 98 )

قیمت جدید انواع خودروهای مرسدس بنز ( به روزرسانی اسفند 98 )

در حال حاضر مرسدس بنز S۵۰۰ مدل ۲۰۱۳ که ۷۰ هزار کیلومتر نیز کارکرد دارد با قیمت ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آگهی شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از گسترش‌نیوز: بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای خرید خودروی صفر کیلومتر سراغ برندهای مطرح بروند حتی اگر کارکرده باشند. بنز نیز جزو برندهایی است که مدل‌های زیادی در بازار ایران دارد و خواهان آن نیز زیاد است.

بازه قیمتی خودروهای بنز گسترده است و از ۲۰۰ میلیون تا بالای ۲ میلیارد تومان را شامل می‌شود. اگر بودجه‌ای در حدود ۲۵۰ میلیون تومان داشته باشید می‌توانید مدل C۲۳۰ با کارکرد ۱۶۰ هزار کیلومتر را خریداری کنید.

در این میان قیمت‌های نجومی برای یک سری از مدل‌های بنز نیز اعلام می‌شود. به عنوان مثال بنز S۵۰۰ مدل ۲۰۱۳ که ۷۰ هزار کیلومتر نیز کارکرد دارد با قیمت ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آگهی شده است.

به طور کلی خودروهای با قیمت میلیاردی از بنز در بازار ایران کم نیست هرچند که این روزها قیمت بسیاری از خودروهای وارداتی به دلیل بسته بون واردات و عدم عرضه رقم‌های میلیاردی پیدا کرده است. فروشندگان قیمت‌های بالا اعلام می‌کنند و می‌گویند که چنین خودرویی با این مشخصات دیگر وجود ندارد. در ادامه این گزارش قیمت برخی از خودروهای بنز در بازار به صورت جدول آورده شده است.

BENZGH1.jpg

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها