کد خبر : 34947

با 20 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟

با 20 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟

در حالی قیمت خودرو در طول یک‌سال و نیم اخیر با افزایش سه برابری همراه بوده که این سوال برای بسیاری از خریداران مطرح است که آیا با کمتر از ۲۰ میلیون تومان هم می‌توان خودرو خریداری کرد؟

به گزارش خودروتک به نقل از خبرآنلاین، در بازار بی‌سامان این روزها خودرو، با کمتر از ۵۰ میلیون تومان به سختی می‌توان خودرو صفر تهیه کرد، اما در بازار خودروهای دست‌دوم می‌توان خودروهایی کمتر از این رقم نیز پیدا کرد.

بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد که خودروهای مدل پایین را می‌توان با حدود ۲۰ میلیون تومان خریداری کرد. بنا به این گزارش، یک خودرو دوو، ماتیز نقره‌ای مدل ۸۱ با کارکرد ۲۷۰ هزار کیلومتر ۲۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. همچنین پراید ۱۴۱ نقره‌ای مدل ۸۱ با کارکرد ۲۵۷ هزار کیلومتر ۲۰ میلیون تومان است.

در همین حال، در فایل نمایشگاه‌داران، خودرو فولکس گلف سرمه‌ای مدل سال ۷۰ با قیمت ۲۰ میلیون تومان، پژو آردی مدل سال ۸۴ با کارکرد ۷۹ هزار کیلومتر ۲۰ میلیون تومان، پراید صندوق‌دار مدل سال ۸۵ با کارکرد ۲۳۱ هزار کیلومتر ۲۰ میلیون تومان، پیکان سدان دوگانه‌سوز مدل سال ۸۱ با کارکرد ۱۹۰ هزار کیلومتر با قیمت ۲۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها