کد خبر : 34698

زمان فروش دنا پلاس اتوماتیک مشخص شد

زمان فروش دنا پلاس اتوماتیک مشخص شد

طبق نقشه راه توسعه محصول این شرکت، تولید خودروهای برقی در دستور کار قرار گرفته که در نخستین گام خودروی دنا پلاس در مدت یک سال و نیم آینده به نیروی محرکه برقی مجهز خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از گسترش‌نیوز: کیانوش پورمجیب معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو در این‌باره گفت: ‌در این نقشه راه، انواع موتورهای کم مصرف و گیربکس‌های دستی و اتوماتیک شش دنده در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ‌براساس پلتفرم بومی‌سازی شده، خودرویی درکلاس ابعادیC با استانداردهای ایمنی یورو NCAP سه ستاره و با مصرف سوخت و آلایندگی مطابق با استانداردهای روز کشور از سال آینده تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

پورمجیب از آغاز طراحی محصول در کلاس شاسی بلند و کراس اوور بر روی پلتفرم ملی ایران خودرو در امسال خبرداد و اظهار کرد: ‌پروژه p۵۳۵ که یک کراس اوور ساخت داخل است که در دوسال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

 وی همچنین اظهار کرد: خودروی سواری در کلاس ابعادی C و با برند ایران‌خودرو در سال آینده تولید خواهد شد.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو خاطرنشان کرد: طبق نقشه راه توسعه محصول این شرکت، تولید خودروهای برقی در دستور کار قرار گرفته که در نخستین گام خودروی دنا پلاس در مدت یک سال و نیم آینده به نیروی محرکه برقی مجهز خواهد شد.

پورمجیب با اشاره به استقبال مردم از خودروهای دنده اتوماتیک گفت: دنا پلاس اتوماتیک از ابتدای سال آینده به بازار عرضه می‌شود و ۲۰۷ با دنده اتوماتیک نیز در نیمه نخست سال ۹۹ آماده تولید خواهد بود.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو تصریح کرد: ۲۰۷ و دنا پلاس در راستای هدف کاهش مصرف سوخت و راحتی راننده در سال آینده به فرمان برقی مجهز می‌شوند.

وی اظهار کرد: محصول ۲۰۷ با سقف پانوراما و دنده دستی تا پایان امسال و با استاندارد آلایندگی یورو ۵ وارد بازار خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها