کد خبر : 28987

بازگشت کاهش قیمت خودرو به دور تند؟

بازگشت کاهش قیمت خودرو به دور تند؟

کاهش قیمت خودرو در بازار تهران همچنان ادامه دارد. به طوری که برخی خودروهای داخلی از ۱۰۰ هزار تومان تا بالای ۲ میلیون دچار افت قیمت شدند.

به گزارش خودروتک ، قیمت خودرو با نوسان زیادی همراه بود به طوری که قیمت برخی خودرو ها نسبت به روز گذشته کاهش و قیمت برخی خودرو ها افزایش یافت. با این حال کاهش میلیونی قیمت خودروهای رده متوسط قیمت این امیدواری را ایجاد کرده که کاهش قیمت این رده از خودروها سرعت بیشتری بگیرد.

خودروهایی که دیروز روند کاهشی را طی کردند از قبیل خودرو کیا سراتو ۲۰۰۰ اتومات با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت ۲۸۰ میلیون تومان و خودرو برلیانس اچ۳۲۰ با یک میلیون تومان کاهش، با قیمت ۱۱۹ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

خودروهای پرفروشی مانند پژو۲۰۶ تیپ ۲ ساده با ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۰۸ با ۲۹۳ میلیون تومان، همچنین سایپا ۱۱۱ سفید با قیمت ۴۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سایپا ۱۳۲ سفید با قیمت ۴۲ میلیون و۷۰۰ هزار تومان بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

بر اساس این گزارش خودروهایی مانند سمند ال ایکس با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی با قیمت ۷۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و دنا پلاس تیپ ۱ با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت ۱۱۹ میلیون تومان و همچنین رنو ساندرو اتومات با یک میلیون تومان افزایش قیمت با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان در بازار معامله شد.

پژو ۴۰۵ جی ال ایکس با قیمت ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته در بازار بدون تغییر قیمت به فروش رسید.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها