کد خبر : 28945

قیمت پراید تا کجا برای پایین آمدن جا دارد؟

قیمت پراید تا کجا برای پایین آمدن جا دارد؟

قیمت پراید 111 بالاخره از پس مدتها از کانال ۴۶ میلیون تومان دل کند و امروز پراید سفید ۱۱۱ در بازار در محدوده ۴۵ میلیون تومان فایل شد.

 به گزارش خودروتک به نقل از خبرآنلاین، امروز  قیمت خودرو پراید 111 با پذیرش کاهشی دویست تا چهارصد هزار تومانی به قیمت ۴۵ میلیون و ۷۰۰ تا ۴۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار عرضه شد.

 فعالان بازار می‌گویند این خودرو هنوز برای کاهش قیمت جا دارد و تا محدوده ۴۳ میلیون تومان نیز قابلیت پایین آمدن دارد. بر اساس این گزارش پراید ۱۳۱ نیز امروز به نرخ 40 میلیون و 900 هزار تومان در بازار فایل شد. نرخ پراید ۱۳۲ بر اساس اعلام فعالان بازار ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نرخ پراید ۱۵۱ نیز برابر با ۴۲ میلیون و پانصد هزار تومان است.

بازار خودرو در وضعیت راکد و بی مشتری به سر می برد. افزایش شدید قیمت خودرو در سال گذشته سرمایه گذاران را راهی این بازار کرد و بالار فتن شدید قیمت ها سبب شد این بازار با رکودی سخت و سنگین تحت تاثیر کاهش قدرت خرید مردم روبرو شود.

 فعالان بازار معتقدند میزان کاهش قیمت ها و کندی این روند سبب شده است مشتریان خودرو همچنان وارد بازار نشوند.  پیش‌بینی‌ها دلالت بر آن دارد که قیمت‌ها در بازار خودرو روندی کاهشی را در نیمه دوم سال طی خواهد کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها