کد خبر : 28846

قیمت پراید به کف رسید؟

قیمت پراید به کف رسید؟

این روزها روند کاهش قیمت خودرو در خودروهای پرتقاضا به مساله مهمی برای خریداران تبدیل شده است. به ویژه کسانی که قصد خرید خودرو برای استفاده شخصی و کسب سود را دارند به دقت بازار خودرو را رصد می کنند.

به گزارش خودروتک ، در این میان روند قیمت پراید از اهمیت ویژه ای برای بازار خودرو برخوردار است. چرا که بسیاری از خودرو اولی ها و اقشار کم درآمد تنها گزینه پیش رویشان برای خرید خودرو همین پراید است.

در هفته گذشته روند کاهش قیمت پراید کند شد و دلیل اصلی آن هم نزدیک شدن قیمت بازار به کارخانه بود که موجب می شود برخی از کسانی که این خودرو را در قیمت های بالاتر ماه های گذشته به قصد کسب سود خریداری کرده اند، موقتا برای فروش و عرضه آن به بازار دست نگه دارند.

با این حال پراید همچنان پرتیراژترین خودرو کشور است و روند عرضه آن از سوی کارخانه به بازار از دیگر خودروها بهتر ارزیابی می شود هر چند به طور کلی روند تولید و عرضه خودرو از سوی خودروسازان هنوز به سطح مطلوب سال های قبل نرسیده است.

با همه این اوصاف این هفته قیمت انواع پراید با کاهش دوباره مواجه شد. هر چند این کاهش در حد 100 و 200 هزار تومان است اما نشان می دهد که قیمت خودرو پراید هنوز به کف نرسیده است.

قیمت خودرو پراید 111 سفید این هفته با کاهش نزدیک به 300 هزار تومانی نسبت به هفته گذشته وارد کانال 45 میلیون تومان شد و امروز در بازار 45 میلیون و 800 هزار تومان عنوان می شود.

همچنین قیمت پراید 131 نیز با به میانه کانال 40 میلیون تومان رسیده است. باتوجه به اینکه همچنان پرایدهای ناقص تولید شده در انبار شرکت سازنده وجود دارد و با تکمیل این خودروها عرضه بیشتری به بازار صورت می گیرد، چشم انداز قیمت پراید کاهشی است. به ویژه که تحرک جدی از سوی طرف تقاضا برای ورود به بازار نیز دیده نمی شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها