کد خبر : 27173

قیمت فیلتر بنزین انواع خودرو در بازار (جدول)

قیمت فیلتر بنزین انواع خودرو در بازار (جدول)

این روزها برای خرید فیلتر بنزین بوش مدل PF0 مناسب برای تندر 90 باید 19,980 و برای خرید فیلتر بنزین کیا اپتیما از سال 2011 تا 2015 باید 255,000 تومان هزینه کرد.

به گزارش خودروتک ، همانند همه فیلترهای خودرو، فیلتر سوخت هم با گذر زمان می‌تواند بسیار کثیف شود، به اندازه‌ای که دیگر قادر به فیلتر کردن ذرات اضافی نباشد، گاهی اوقات حتی به دلیل کثیف شدن بیش از حد فیلتر سوخت، جریان سوخت از باک به پیشرانه دچار مشکل می‌شود.

معمولاً یک فیلتر معیوب برخی نشانه‌هایی دارد که راننده با توجه آن‌ها به مشکلات خودرو پی می‌برد.

فیلتر یا صافی بنزین یکی از مهمترین قطعات خودروهای انژکتوری محسوب می شود. این قطعه برای خودروهای کاربراتوری هم حائز اهمیت است اما با توجه به ساختار انژکتور، اهمیت بیشتری در اینگونه خودروها دارد.

هر انژکتور در خودروهای امروزی یک یا چند سوراخ بسیار ریز با کمتر از دو دهم میلی متر قطر دارد. انژکتور مدت زمان بسیار کوتاهی را باز می ماند و آلودگی در این مجرای بسیار باریک می تواند خیلی زود خود را نشان دهد.

یکی از علائم کثیف شدن فیلتر بنزین اتومبیل تغییر صدای پمپ بنزین است. بعد از باز کردن سوییچ اتومبیل پمپ بنزین برای چند ثانیه به کار می افتد ‌‍‌‍، معمولا رانندگان به صدای پمپ بنزین عادت می کنند و ممکن است حتی متوجه به کار افتادن آن نشوند اما کثیفی و گرفتگی فیلتر بنزین باعث ایجاد صدای غیر طبیعی در پمپ بنزین می شود که خود در دراز مدت باعث سوختن پمپ بنزین و هزینه بالا برای تعویض آن می شود.

عنوان قیمت تصویر    
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها