کد خبر : 26562

امروز در بازار خودرو چه گذشت؟ (4 شهریور 98)

امروز در بازار خودرو چه گذشت؟ (4 شهریور 98)

بازار خودرو از نظر ورود تقاضا، این روزها دوران آرامی را سپری می کند و به همین دلیل قیمت ها به ثبات خوبی رسیده اند.

به گزارش خودروتک، تماس با چند نمایشگاه خودرو در نقاط مختلف شهر حاکی از آن است که تنها تقاضای واقعی و آن هم به تعداد محدود در بازار وجود دارد. از تقاضای سفته بازانه خبری نیست و خودرو جذابیت خود را برای سرمایه گذاری از دست داده است.

به گفته برخی نمایشگاه داران خودرو در سطح تهران، خریداران واقعی خودرو امیدوار به کاهش بیشتر قیمت خودروهای داخلی هستند و برای همین دست نگه داشته اند.

بر اساس معاملات انجام شده در بازار آزاد خودرو امروز ( ۴شهریور۹۸) قیمت اتومبیل های پر فروش در بازار با بدون تغییر در قیمت نسبت به دیروز همراه بود.

طبق آخرین قیمت از بازار، سمند LX به قیمت ۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ به قیمت ۷۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ساده به قیمت ۷۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تندر پلاس اتوماتیک به قیمت ۱۶۳ میلیون تومان، سایپا ۱۱۱ به قیمت 47 میلیون و 900 تومان، سایپا ۱۳۱ به قیمت ۴۶ میلیون تومان و سراتو به قیمت ۲۹۸ میلیون تومان بدون تغییر در قیمت نسبت به دیروز در بازار آزاد خودرو معامله شد.

پژو پارس با کاهش ۳۰۰ هزار تومان به قیمت ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ساده با کاهش ۹۰۰ هزار تومان به قیمت ۹۳ میلیون تومان در بازار به فروش رسید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها