کد خبر : 26448

قیمت واشر سرسیلندر انواع خودرو (جدول)

قیمت واشر سرسیلندر انواع خودرو (جدول)

در حال حاضر واشر سرسیلندر اچ آی سی کد 4424 مناسب برای پراید حدود 44 هزار و واشر سرسیلندر ایساکو مدل vas-01 مناسب برای پژو 405 و پارس و سمند حدود 53 هزار تومان است.

به گزارش خودروتک ، واشر سرسیلندر بین بلوک موتور که داخل آن قطعاتی مثل میل‌لنگ و پیستون‌ها واقع شده‌اند و سرسیلندر خودرو که در خود مواردی مانند میل سوپاپ‌ها و سوپاپ‌ها را دارد، نصب می‌گردد.

واشر سرسیلندرهای موجود در اکثر موتورهای مدرن و امروزی از جنس فولاد چندلایه (MLS) است، اما در موتورهای قدیمی‌تر واشر سرسیلندرهای مورد استفاده از کامپوزیت آزبست و گرافیتی بوده‌اند. ممکن است در برخی موتورها واشر سرسیلندرهای مسی نیز به کار رود.

سوختن واشر سرسیلندر دلایل زیاد و متعددی دارد که از مهمترین این به عمل کردن ناصحیح ترموستات ، ایجاد نشتی در سیستم آب و خالی شدن رادیاتور اتومبیل ، فشار به موتور و عدم توجه به آمپر خودرو و مستهلک بودن این واشر.

برای تهیه واشر سرسیلندر برای خودرو حتما به این نکته توجه شود که قطعه  اصل باشد به این دلیل که قطعه های اوریجینال کیفیت بهتر و دوام بسیار زیادتری دارند. در کل دلایل سوختن واشر سرسیلندر خودرو را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • داغ شدن موتور خودرو که از دلایل آن می توان به کم شدن آب رادیاتور و جوش آوردن نام برد.
  • غفلت مکانیک در بستن واشر سرسیلندر. این کار را باید با دقت بالا انجام داد به طوری که واشر باید کاملا صاف بسته شود و نوشته ی  top بر روی واشر باید بالا قرار گیرد. و سمت مسی واشر به سمت پایین و روی بلوک سیلندر قرار گیرد .
  • استهلاک موتور خودرو که اگر سر سیلندر از موتور باز و جدا شود عملا این قطعه از بین رفته محسوب می شود و باید تعویض شود و موتور هم در صورت کارکرد طولانی و ماندن زیاد در ترافیک از بین می رود .

 

عنوان قیمت تصویر

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها