کد خبر : 19519

قیمت باورنکردنی جک S5 + جزئیات

قیمت باورنکردنی جک S5 + جزئیات

گروه خودروسازی کرمان موتور قیمت جدید خودروی جک اس5 اتوماتیک را در سال جدید منتشر کرد.

به گزارش خودروتک ، بر این اساس قیمت جک S5 اتوماتیک از حدود 220 میلیون تومان به 245 میلیون تومان افزایش یافته است و چنین افزایشی می تواند ناشی از تورم سالانه و تغییرات هزینه های ارزی برای تامین قطعات یدکی باشد.

این خودرو با موعد تحویل 30 روزه آماده واگذاری به متقاضیان است.

جک S5 قیمت
 

با چنین قیمتی، مهمترین پرسشی که از سوی مشتریان مطرح می شود، این است که در مقایسه با سایر خودروهای کراس اوور موجود در بازار، جک اس5 تا چه حد از ارزش خرید برخوردار است؟

در این رابطه می توان گفت که با توجه به خروج هاوال H2 و پژو 2008 از بازار و کاهش فعالیت BYD در کشور، حالا جک S5 به جز چری تیگو 5 و هایما S7 ، رقیب مستقیم دیگری را پیش روی خود نمی بیند. بنابراین به نظر می رسد که با توجه به مشکل کمبود قطعات یدکی شماری از این رقبا، شانس جک اس5 برای حفظ شرایط بازار همچنان قابل توجه باشد.

جک S5 با پیشرانه‌ ای 2 لیتری به بازار کشورمان وارد می‌ شود که مجهز به سیستم توربو شارژر است. توان این موتور معادل 174 اسب بخار بوده و خروجی گشتاور آن هم برابر با 235 نیوتن متر است. مقایسه نسخه های دنده ای و اتوماتیک جک S5 توسط دیجیاتو را می توانید از طریق این لینک مطالعه فرمایید.

فروش جک S5 اتوماتیک
 

جک s5 دارای امکاناتی نظیر پشت سری های جلو با قابلیت پیشگیری از تصادف و تنظیم زاویه، گرم کن صندلی های جلو، صندلی راننده برقی با دو حافظه، یخ ‌زدای شیشه جلو، قفل ایمنی کودک، سان روف، تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو، چراغ راهنما روی آینه، دارای دیمر (تنظیم‌کننده نور صفحه کیلومتر)، کامپیوتر سفری، صندلی چرمی، پوشش چرمی فرمان، تنظیم ارتفاع صندلی راننده، اخطار دهنده فشار باد چرخ ها، فرمان برقی + Servomotor، قابلیت تنظیم غربیلک فرمان در 2 جهت، سیستم پخش DVD با خروجی AUX و ورودی IPOD، USB و بلوتوث است.

اعلام قیمت جدید خودروی جک S5 اتوماتیک ویژه خردادماه 98 [به روز رسانی]

گروه خودروسازی کرمان موتور قیمت جدید خودروی جک S5 اتوماتیک را ویژه خردادماه 98 اعلام نمود.

براساس این گزارش، شرکت کرمان موتور صبح امروز قیمت جدید جک S5 را در دعوتنامه متقاضیان این محصول با موعد تحویل اردیبهشت ماه 98 مشخص کرد.

این خودرو با کسر سود مشارکت، با قیمت 287 ملیون تومان به ثبت نام کنندگان قابل واگذاری است.

منبع: دیجیاتو
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها