کد خبر : 17563

محصولات مدیران خودرو دوباره گران شد! + جزئیات

محصولات مدیران خودرو دوباره گران شد! + جزئیات

قیمت محصولات مدیران خودرو طی هفته‌های گذشته تا 30 میلیون تومان افزایش یافته بود، اما این شرکت مجددا قیمت 3 محصول خود یعنی ام وی ام ایکس 22 و چری تیگو 7 و آریزو 5 را به میزان چشمگیری افزایش داد.

به گزارش خودروتک ، شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات ام وی ام و چری در ایران، طی چند هفته اخیر قیمت دو خودرو ام وی ام ایکس 22 اسپرت اکسلنت و ام وی ام ایکس 33 را حدود 30 میلیون تومان افزایش داد و با قیمت نجومی به مشتریان عرضه کرد. قیمت این خودروها بیشتر از قیمت بازار است که با مصوبه وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر قیمت‌گذاری خودرو در کارخانه‌ها بر اساس 5 درصد کمتر از نرخ حاشیه بازار مغایرت دارد. علاوه بر این، مدیران خودرو قیمت 3 محصول دیگر را نیز بیشتر از نرخ بازار افزایش داده است.

قیمت محصولات مدیران خودرو بازهم افزایش یافت و در این در حالی است که خودرو چری تیگو بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرده است. هم‌اکنون قیمت چری تیگو 7 در بازار آزاد حدود 354 میلیون تومان است، اما مدیران خودرو قیمت آن را 393 میلیون تومان اعلام کرد و آن را به اختلاف قیمت 39 میلیون تومانی به فروش می‌رساند. علاوه بر این خودرو، قیمت خودروهای ام وی ام ایکس 22 دنده‌ای لاکچری و آریزو 5 توربو نیز افزایش پیدا کرد. بر این اساس در حال حاضر قیمت ام وی ام ایکس 22 دنده‌ای لاکچری در نمایندگی‌ها 155 میلیون و 100 هزار تومان است، اما مدیران خودرو آن را قیمت 145 میلیون تومان به فروش می‌رساند.

قیمت خودرو آریزو 5 توربو نیز از سوی مدیران خودرو 211 میلیون و 600 هزار تومان اعلام شد و این در حالی است که این خودرو در بازار با قیمت 200 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. افزایش قیمت خودروهای مدیران خودرو در دفعات زیادی در حال انجام است و دستگاه‌های نظارتی چون وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز با این گران‌فروشی‌های آشکار برخورد نمی‌کنند.


منبع: ایسنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها