کد خبر : 17248

سقوط قیمت کاذب 5 خودرو داخلی در بازار

سقوط قیمت کاذب 5 خودرو داخلی در بازار

با حذف ابزار قیمت سازی دلالان در فضای مجازی آرامش نسبی بر بازار خودرو حاکم شد. در حال حاضر روند کاهش قیمت خودرو که از اوایل هفته آغاز شد ادامه دارد و در این میان برخی خودروها که با افزایش نجومی مواجه شده بود کاهش قیمت چشمگیری هم داشتند.

به گزارش خودروتک، در حال حاضر اگر چه قیمت خودرو پایین آمده اما هنوز روند خرید و فروش چندانی در بازار دیده نمی شود و مصرف کنندگان واقعی خودرو همچنان در انتظار کاهش بیشتر قیمت ها هستند. اتفاقی که با افزایش تحویل خودروهای ثبت نامی دور از ذهن نیست.

در هفته گذشته فعالیت دلالان قیمت برخی خودروها را با افزایش بسیار زیادی مواجه کرد. در این میان افزایش قیمت خودروهایی مانند پژو پارس و سراتو تولید داخل یا حتی ساندرو استپ وی موجب حیرت را فراهم می آورد.

در حال حاضر قیمت پژوپارس از 118 میلیون تومان به 103 میلیون تومان، ساندرو استپ‌وی از 210 میلیون تومان به 190 میلیون تومان، تندر پلاس اتوماتیک از 205 میلیون تومان به 185 میلیون تومان رسیده است. در بخش خودروهای مونتاژی هم سراتو از 380 میلیون تومان به 325 میلیون تومان و پژو 2008 از 430 میلیون تومان به 390 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها