کد خبر : 16435

اختصاصی خودروتک؛

این خودروهای خارجی برای اولین‌بار «یک میلیارد تومانی» شدند

این خودروهای خارجی برای اولین‌بار «یک میلیارد تومانی» شدند

در حالی که تمام نگاه‌ها به تنش‌ اخیر در بازار خودروهای داخلی است، وارداتی‌ها با سرعتی کهکشانی در حال گران شدن هستند. بررسی‌های میدانی حاکی از آن است که امروز برای اولین‌بار در بازار خودروهای خارجی، سه محصول از شرکت‌های هیوندای، کیا و تویوتا وارد کانال میلیارد تومانی‌ها شدند. البته با روند فعلی این امکان وجود دارد که طی روزهای آینده چند مدل دیگر نیز به این گروه اضافه شوند.

به گزارش خودروتک ، مشاهدات میدانی حاکی از آن است که امروز 8 اردیبهشت 1398 هیوندای سانتافه فول 6 رادار به یک قیمت یک میلیارد تومان رسید. کیا سورنتو مدل 2018 نیز برای اولین‌بار عدد یک میلیارد و 80 میلیون تومان را تجربه کرد. البته نسخه 2017 این خودرو با قیمت 960 میلیون تومانی کاندیدای دیگر حضور در بازه میلیارد تومانی‌ها است.

رنو کولئوس مدل 2018 با قیمت 980 میلیون تومانی تنها یک گام تا حضور در باشگاه میلیاردی‌ها فاصله دارد.

از محصولات شرکت تویوتا نیز شاهد عرضه دو مدل راو4 مدل 2017 تیپ 3 و هایلوکس 2016 اتوماتیک با قیمت یک میلیارد تومان هستیم.

نیسان ایکس تریل مدل 2018 در حال حاضر 970 میلیون تومان قیمت دارد و با شرایط فعلی پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده به یک میلیارد هم برسد. از همین شرکت مدل اوتلندر هیبریدی با قیمت 900 میلیون تومانی در صف یک میلیاردی شدن است.

دو محصول معروف فولکس‌واگن در ایران یعنی گلف GTI و پاسات نیز هر دو با ثبت قیمت یک میلیارد و 50 میلیون تومان در بازار خودنمایی کردند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها