کد خبر : 82838

قیمت گذاری خودروهای مونتاژی قطعی است

 قیمت گذاری خودروهای مونتاژی قطعی است

سخنگوی شورای رقابت در واکنش به نامه وزارت صنعت در بازنگری قیمت خودروهای مونتاژی، گفت: رأی شورای رقابت مبنی بر دستورالعمل قیمت گذاری خودروهای مونتاژی قطعی و لازم الاجراست.

به گزارش خودروتک ، اسماعیل شجاعی در رابطه با نامه دفتر صنایع خودرو وزارت صمت به شورای رقابت مبنی بر بازنگری قیمت خودروهای مونتاژی گفت: هنوز این نامه به دسته شورای رقابت نرسیده و فقط در فضای مجازی منتشر شده است.

وی با اعلام اینکه در جلسه بعدازظهر امروزه شورای رقابت به صورت مشورتی این نامه مطرح شد، افزود: رأی شورای رقابت مبنی بر دستورالعمل قیمت گذاری خودروهای مونتاژی قطعی و لازم الاجراست.

سخنگوی شورای رقابت با تاکید بر اینکه در کارگروه تخصصی خودرویی شورای رقابت نمایندگان وزارت صنعت و سازمان حمایت حضور داشتند و آنها نظرات خود را در این رابطه مطرح کرده‌اند، تصریح کرد: شورای رقابت فقط دستورالعمل قیمت گذاری خودروهای مونتاژی را تعیین کرد و‌ سازمان حمایت لیست قیمت ۱۷ خودروی مونتاژی را منتشر کرده بود. 

عبدالله توکلی لاهیجانی مدیرکل دفتر خودرویی وزارت صمت امروز در نامه‌ای به محمود دودانگه نایب رئیس شورا و رئیس کارگروه خودروی شورای رقابت خواستار بررسی دقیق‌تر و بازنگری در قیمت خودروهای مونتاژی اعلام شده توسط این شورا شده و اعلام کرده که دفتر صنایع خودرو وزارت صمت آماده ارائه هر گونه اطلاعات مورد نیاز و همکاری برای اصلاح پارامترهای مؤثر در تعیین قیمت خودروهای مونتاژی است.

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها