کد خبر : 81823

فروش اقساطی خودرو به این گروه از کارمندان

فروش اقساطی خودرو به این گروه از کارمندان

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: فرهنگیان در حین و بعد از خدمت تسهیلات دریافت می‌کنند و به قشر عظیمی از معلمان فروش خودرو لیزینگی خواهیم داشت.

آنا: حمید رضا نجف‌پور مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در نشست خبری خود که صبح امروز ۱۳ آذرماه برگزار شد اظهار کرد: ما مقید به شفاف سازی و اطلاع رسانی هستیم. این ایام، ایام تصویب قانون اساسی است که در سال ۵۸ انجام شد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان که متعلق به فرهنگیان کشور است، ۲ دسته سهام دار دارد و در طول ۲۷ سال گذشته افراد زیادی از فرهنگیان عضو صندوق شده‌اند.

نجف پور بیان کرد: اعضای فعال صندوق ماهانه واریزی‌های خود را دریافت می‌کنند؛ در گذشته این صندوق اقدامات زیادی داشته و امروز ۴ هلدینگ بزرگ اقتصادی دارد و نزدیک به ۶۰ شرکت نیز در این ۴ هلدینگ داریم.

وی افزود: مدیران گذشته اقدامات خوبی داشته‌اند، اما با چالش‌های گوناگونی نیز از حیث‌های متفاوت روبه رو بودیم. برای این چالش‌ها باید در مسیر بهبود قدم برداشت و برای بهبود آن قدم‌های بلندی برداشته شده، اما حل مسئله در یک زمان کوتاه ممکن نیست.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مهم‌ترین و کلیدی‌ترین خبر برای سهام‌داران موضوع ارزش مالکانه است و ما در ۳ ماه اخیر مذاکرات و تعاملات خوبی داشته‌ایم تا طرح احیا بانک سرمایه به سرانجام برسد.

نجف پور با بیان اینکه ما در صندوق تاخیر ۱۰ ساله در تعیین ارزش مالکانه داشتیم گفت: اگر قرار باشد هر مجموعه اقتصادی بورسی شود، باید بندهای فرا بورس را رعایت کنند و زمانی که تعداد زیادی پرونده حقوقی وجود داشته باشد نمیتوان به سمت بورسی شدن رفت.

وی افزود: با استقرار دولت جدید کارهای خوبی شکل گرفت؛ کارگروه ویژه‌ای ایجاد شد تا موضوعات آسیب شناسی شود و برای اجرای طرح ارزش مالکانه ۱۰ روش علمی درآمد که هر کدام محاصن و معایبی داشت، اما هفته گذشته طرح به تصویب هییت امنا رسید.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: شفاف سازی مالکیت اعضا را خواهیم داشت و معلمان در آینده طبق قانون به سهام خود خواهند رسید.

نجف پور بیان کرد: ما به دنبال تقویت سهامداران هستیم و  طرح‌های تشویقی نیز برای آن‌ها در نظر داریم.

وی با بیان اینکه تا سال آینده بسیاری از شرکت‌ها بورسی خواهند شد گفت: در تعامل با مجموعه بورس و فرا بورس کارهای بورسی شدن را انجام می‌دهیم و مسیر بورسی شدن برای ۹ شرکت در حال طی شدن است.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: فرهنگیان در حین و بعد از خدمت تسهیلات دریافت می‌کنند و به قشر عظیمی از معلمان فروش خودرو لیزینگی خواهیم داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها