کد خبر : 81394

تایید حضور مافیا در واردات خودرو

تایید حضور مافیا در واردات خودرو

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مافیایی که در صنعت خودروسازی وجود دارد با شرایط دیگری به واردات خودرو ورود پیدا کرده و با شگردهای مختلف به دنبال در دست گرفتن بازار واردات هستند.

به گزارش خودروتک ، سید علی موسوی با اشاره به گام مجلس در راستای واردات خودرو و روند اجرای آن، بیان کرد: مجلس برای واردات خودرو قانون شفافی را مصوب کرد اما از نظر بنده همچنان در آئین نامه نوشته شده برای واردات خودرو انحصار وجود دارد و مافیایی که در صنعت خودروسازی حکمفرما هستند با شرایط دیگری به واردات خودرو ورود پیدا کرده اند.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس مدعی شد: مافیایی که در دو خودروسازی بزرگ کشور در حال تاختن هستند امروز به بحث واردات خودرو ورود پیدا کرده اند و قصد دارند با شگردهای مختلف واردات خودرو را نیز در دست خود بگیرند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در قانون مصوب خود ساز وکار واردات را پیش بینی کرده و در نوع خودروهای وارداتی انحصاری قائل نشده است، تصریح کرد: به نظر می رسد شروطی که در بندهای مختلف آئین نامه واردات خودرو پیش بینی شده است، دست مافیاها را باز گذاشته است، ما به عنوان نماینده مردم تذکر داده و مطالبه داریم حتما این بندهای آیین نامه اصلاح شود.

ایسنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها