کد خبر : 80889

آغاز دومین مزایده خودروهای خارجی از هفته آینده

آغاز دومین مزایده خودروهای خارجی از هفته آینده

به گزارش اقتصاد آنلاین، سعید غلامی باغی معاون بهره‌برداری و فروش اموال این سازمان اظهار داشت: بر اساس دستورات قضایی و پس از برگزاری مزایده ۵۶۵ خودروهای خارجی که قریب به یک هزار دستگاه خودروی سواری خارجی رسوبی موجود در انبارهای کشور به فروش رسید، سازمان جمع‌آوری فروش اموال تملیکی در نظر دارد باقی‌مانده خودروهای خارجی رسوبی را با بهره‌گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد) به‌صورت اینترنتی به فروش برساند.

به گزارش خودروتک ، وی با توضیح اینکه متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸ روز سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ لغایت ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ اول آبان ۱۴۰۱ برای دریافت اطلاعات فهرست خودروها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به سامانه مزایده الکترونیک به آدرس eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند، گفت: شرکت‌کنندگان در مزایده باید برای ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت‌اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند.

غلامی افزود: برگزاری مزایـده صرفاً از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می‌شود، لذا تمامی شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند از ۲۶ مهرماه به نشانی سامانه مزایده الکترونیک مراجعه و با استفاده از امضای الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ادامه جزئیات دیگری از این مزایده الکترونیکی فوق‌العاده را بیان کرد و گفت: ثبت پیشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه اول آبان‌ماه امکان‌پذیر است. داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره‌حساب قابل‌استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

وی در خصوص بازدید از خودروها هم خاطرنشان کرد: بازدید از خودروهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل در بازه زمانی تعیین شده (۲۶ مهر تا اول آبان ۱۴۰۱) از ساعت ۸ الی ۱۹ امکان‌پذیر است که پیشنهاد می‌شود باتوجه‌به تنوع خودروهای مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از خودروها بازدید به عمل آید.

غلامی زمان رمزگشایی مزایده فوق‌العاده ۵۶۶ خودروهای خارجی را سوم آبان اعلام کرد و افزود: پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شوند.

وی در پایان تصریح کرد: متقـاضیان می‌توانند به‌منظور دریـافت اطلاعات بیشتر برای شرکت در مزایده الکترونیک فوق‌العاده ۵۶۶ و رویت شماره‌تلفن و آدرس مدیریت‌های استانی به آدرس سازمان اموال تملیکی مراجعه نمایند و در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره‌تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها