کد خبر : 80575

آریسان، تارا، سورن پلاس و سمندهای معیوب ایران خودرو به مزایده گذاشته می شود | تارا فقط ۳۹۰ میلیون

آریسان، تارا، سورن پلاس و سمندهای معیوب ایران خودرو به مزایده گذاشته می شود | تارا فقط ۳۹۰ میلیون

شرکت ایران خودرو به تازگی در مزایده‌ای عمومی اقدام به عرضه‌ خودروهایی کرده است که به دلایل مختلف معیوب بوده و امکان فروش آنها به مشتری در حالت عادی وجود ندارد.

به گزارش خودروتک به نقل از همشهری آنلاین، متقاضیان برای شرکت و بازدید از خودروهای مزایده شرکت ایران خودرو تا روز یکشنبه ۱۰ مهرماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۳۰ می‌توانند به محل اعلامی شرکت ایران خودرو واقع در کیلومتر ۱۴ اتوبان تهران - کرج، به سمت شهرک سرو آزاد (پیکانشهر)، خیابان هشتم غربی، انتهای بلوار گیاه‌شناسی، درب ۲ مراجعه و سپس به صورت اینترنتی در سایت مزایده‌ این شرکت اقدام به ثبت پیشنهاد قیمتی کنند.

در این مزایده خودروهای مانند آریسان، تارا، سورن پلاس، سمند و... عرضه شده و متقاضیان می‌توانند با مشاهده وضعیت خودروها پیشنهاد قیمتی خود را برای خرید ارائه کنند.

وانت آریسان دوگانه سوز در این مزایده با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان، سورن EF۷ با مبلغ ۲۵۷ میلیون تومان و تارا دستی ۳۹۰ میلیون تومان عرضه شده است.

این خودروهای شرکت ایران خودرو به دلیل وجود ایراداتی مانند خط و خش و تصادف در کارخانه، افت قیمت به دلیل ماندگاری بالا در کارخانه و مدل خودرو توسط کارشناسان قیمت‌گذاری شده و در مزایده شرکت داده شده‌اند.

آریسان، تارا، سورن پلاس و سمندهای معیوب ایران خودرو به مزایده گذاشته می شود | تارا دستی ۳۹۰ میلیون تومان

 

قوانین مزایده اینترنتی ایران خودرو

سپرده شرکت در مزایده برای هر خودرو مبلغ یکصد میلیون ریال است بنابراین تاکید می‌شود امکان اخذ سپرده از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه اینترنتی صرفا از کارت‌های شخصی عضو شبکه بانکی شتاب (مشتری) امکانپذیر است‌.(محدودیت پرداخت طبق ضوابط بانکی)

درگاه بانکی هوشمند، فقط امکان انتقال وجوه از کارت های صاحب اصلی حساب بانکی را دارد.

مشروح شرایط مزایده در سایت ایران خودرو و سامانه برگزاری مزایده اینترنتی به طور کامل درج شده است و شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد قیمت به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد مزایده است.

مزایده‌گذار در رد یا قبول پیشنهادات در هر مرحله از فرایند مزایده مختار است.

شرکت کنندگان باید شرایط مزایده را به دقت مطالعه و سپس تایید کنند تا امکان ادامه فرایند شرکت در مزایده فراهم شود.

همه وجوه دریافتی از بابت فروش اقلام موضوع مزایده از طریق درگاه بانکی سامانه و یا از طریق حواله بانکی خواهد بود و هرگونه مالیات، عوارض و حقوق دولتی مربوطه طبق مقررات و قوانین برعهده برنده مزایده بوده و همچنین هزینه برگزاری مزایده نیز به عهده برنده مزایده است.

همه شرکت کنندگان موظف به رعایت دستورالعمل های مرتبط با پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا هستند و همراه داشتن ماسک و دستکش توسط شرکت کنندگان در محل مزایده الزامی است.

برنده مزایده باید ظرف مدت مشخص شده در سامانه و پس از اعلام نتایج، نسبت به واریز کل مبلغ خودرو حداکثر تا مهلت تعیین شده اقدام کند، در غیر این صورت طبق شرایط مزایده، سپرده شرکت در مزایده، بدون انجام هرگونه تشریفات قضایی یا اداری به نفع مزایده گذار وصول و شرکت کننده حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت. (ضمناً بعد از واریز وجه مابه التفاوت به هیچ وجه امکان انصراف وجود ندارد.)

این مزایده شامل محدودیت کدملی نیست. جهت کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعیه های اعلامی در محل برگزاری مزایده مراجعه یا با شماره تلفن های: ۴۴۷۹۶۹۴۸–۴۴۷۹۶۹۵۶ تماس حاصل شود.

آریسان، تارا، سورن پلاس و سمندهای معیوب ایران خودرو به مزایده گذاشته می شود | تارا دستی ۳۹۰ میلیون تومان

قبل از مراجعه جهت ثبت نام به سایت اینترنتی مزایده، تکمیل اطلاعات شخصی در وب سایت فروش ایران خودرو الزامی است و در صورت عدم ثبت اطلاعات امکان شرکت در مزایده وجود ندارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها