کد خبر : 80512

توصیه ناظر سازمان اموال تملیکی به خریداران خودروهای خارجی

 توصیه ناظر سازمان اموال تملیکی به خریداران خودروهای خارجی

عضو هیات عالی نظارت و نماینده دیوان محاسبات کشور در سازمان اموال تملیکی گفت: عده‌ای با فریب شرکت کنندگان وعده‌ برنده شدن در مزایده خودروهای اموال تملیکی را می‌دهند که این امر شیادی و دروغ است.

به گزارش خودروتک به نقل از ایرنا، علی بهاری‌فر روز پنجشنبه گفت: عده‌ای شایعه کردند که با دریافت مبلغی، امکان برنده شدن شرکت کنندگان در مزایده را تضمین می‌کنند در حالی که مزایده خودروهای سازمان اموال تملیکی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت برگزار می‌شود به شرکت کنندگان اطمینان می‌دهیم که رمزگشایی از مزایده‌ها با حضور مراجع و دستگاههای نظارتی است. 

عضو هیات عالی نظارت و نماینده دیوان محاسبات کشور در سازمان اموال تملیکی افزود: افراد پیش از شرکت در مزایده به صورت حضوری به انبارهای سازمان اموال تملیکی مراجعه کنند و از نزدیک خودروها را مشاهده کنند. 

بهادری فر ادامه داد: قیمت‌هایی که در سامانه سازمان اموال تملیکی یا سامانه تدارکات الکترونیک دولت قرار داده شده است کارشناسی است و شرکت کننده‌ای که بالاتر از قیمت پایه پیشنهاد دهد، مورد بررسی قرار گرفته و برنده خواهد شد. 

وی با بیان اینکه در 16 مهرماه رمزگشایی از پیشنهادهای مزایده صورت می‌گیرد گفت: هر چند خودروها صفر کیلومتر است اما از این خودروها از سال 1396 تاکنون در انبارها و بنادر کشور نگهداری شده بودند که ممکن است باعث بروز ایراداتی شده باشد. 

بهاری فر تاکید کرد: خودروها در 9 استان شامل استان‌های بوشهر، خوزستان، مازندران، هرمزگان، تهران، گیلان، قم، آذربایجان شرقی و فارس در انبارهای اسن سازمان قرار دارند که امکان بازدید حضوری فراهم است. 

به گفته وی، بیش از 90 درصد این خودروها در بوشهر است که علاقه‌مندان می‌توانند قبل از شرکت در مزایده از خودروها بازدید کنند. 

علاقمندان برای شرکت در این مزایده می‌توانند از امروز تا 12 مهرماه به سامانه تدارکات دولت مراجعه کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها