کد خبر : 80312

خبر عجیب و مهم برای خریداران پژو 207

خبر عجیب و مهم برای خریداران پژو 207

سال‌هاست که تنوع سبد محصولات شرکت‌های خودروسازی نظیر ایران‌خودرو منحصر به انواع پژو و چند نمونه دیگر مثل تندر ۹۰ و تارا است و خودروی دیگری عملا تولید نمی‌شود. با این حال این شرکت مدتی پیش اقدام به عرضه پژو ۲۰۷ آی با دو رنگ کرد، ولی به نظر می‌رسد این پروژه شکست خورده است.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت‌نیوز، سال‌هاست که تنوع سبد محصولات شرکت‌های خودروسازی نظیر ایران‌خودرو منحصر به انواع پژو و چند نمونه دیگر مثل تندر ۹۰ و تارا است و خودروی دیگری عملا تولید نمی‌شود.

با این حال آبی پوشان جاده مخصوص مدتی پیش اقدام به عرضه پژو ۲۰۷ آی با دو رنگ کردند، ولی به نظر می‌رسد این پروژه شکست خورده است.

عدم استقبال از پژو ۲۰۷i دو رنگ

زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد حاکی از این که ایران خودرو در پروژه پژو ۲۰۷i موفق نشده رضایت مشتریان را جلب کند و حالا درصدد است عرضه آن را متوقف سازد. در صورتی که تولید این خودرو با دو رنگ متوقف شود، نسخه ۶ سرعته اتوماتیک آن با کلاس بدنه B و رنگ معمولی و سقف پانوراما به بازار فرستاده خواهد شد. می‌توانید با مشخصات پژو ۲۰۷ اتوماتیک دو رنگ در ادامه آشنا شوید.

همچنین برخی منابع ادعا کرده‌اند در صورت توقف تولید و عرضه پژو ۲۰۷i دو رنگ، این هاچ بک جذاب با ترکیب رنگ دیگری راهی بازار می‌شود، ولی همچنان همه چیز در هاله‌ای از ابهام است. این خودرو که پسوند MC به همراه خود دارد مجهز به یک پیشرانه TU۵ شده و نیروی محرکه خود را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتومات به محور جلو منتقل می‌کند.

در حال حاضر قیمت کارخانه این خودروی هاچ بک دو رنگ حدود ۳۱۸ میلیون تومان است و چون بازار آزاد از این خودرو استقبال زیادی به عمل نیاورده، قیمت آن در خارج از کارخانه کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان بوده است؛ مقایسه کنید با نسخه پژو ۲۰۷ آی اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ که هم‌اکنون قیمت بیشتری دارد.

ترکیب رنگی که آبی پوشان برای این هاچ بک در نظر گرفته‌اند مورد پسند مشتریان قرار نگرفته و از این به بعد چنین دیزاین و طراحی متوقف خواهد شد. پیشرانه‌ای که روی این خودروی دو رنگ تعبیه شده ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی است که مجهز به تکنولوژی VVT است و می‌تواند حداکثر ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

 

 

مشتریان از پژو ۲۰۷i دو رنگ استقبال نکردند | خودروی جایگزین چیست؟

از دیگر تجهیزات فنی که روی پژو ۲۰۷i دو رنگ MC وجود دارد می‌توان به دینام متغیر، پمپ روغن مغیر و کوئل مجزا اشاره کرد. همچنین گیربکس اتومات این هاچ بک جذاب توسط شرکت DAE ساخته شده است. یکی از برنامه‌های ایران خودرو ارتقای مشخصات فنی و تجهیزات پژو ۲۰۷ آی بوده که در حال حاضر فقط قوای محرکه آن به بهره‌برداری رسیده است. به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک این خودرو با پیشرانه TU۵ پلاس وارد بازار شود و امکانات رفاهی نظیر سنسور باران، سنسور نور ، سنسور باد تایرها و دنده پشت فرمان داشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها