کد خبر : 80047

کاهش قیمت خودرو لاماری ایما در بازار


کاهش قیمت خودرو لاماری ایما در بازار

لاماری ایما، جدیدترین مهمان خیابان های کشور است که پس از عرضه در نخستین مرحله فروش سامانه یکپارچه با قیمت 989 میلیون تومان، حدود 2 هفته زودتر از موعد، تحویل مشتریان شده است.

به گزارش خودروتک ، شرکت آرین پارس موتور سپس در دو مرحله فروش دیگر طی دومین و سومین طرح فروش در سامانه جامع تخصیص خودرو این خودرو را با قیمت 1.079 میلیارد تومان و 1.094 میلیارد تومان نیز عرضه کرد. حال نخستین مشتریانی که لاماری ایما را با قیمت 989 میلیون تومان ثبت نام کرده بودند، این خودرو را در آگهی های محدود با قیمت حدود 1.400 تا 1.450 میلیون تومان عرضه می کنند که این خودرو طی چند روز گذشته حدود 150 میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.

با این حساب رشد قیمت نسبت به قیمت شرکتی عرضه شده در مرحله نخست حدود 42 درصد و نسبت به آخرین مرحله فروش این خودرو با قیمت 1.094 میلیارد تومان حدود 28 درصد است.

لاماری ایما از پیشرانه 1.5 لیتری توربو با حداکثر توان 195 اسب بخار و گیربکس 7سرعته دو کلاچه بهره می برد. به‌نظر می رسد مهمترین دلیل استقبال بازار از این خودرو و رشد قیمتی مشابه خودروهایی مانند دیگنیتی و فیدلیتی، قدرت بالای پیشرانه این کراس اوور و طراحی به روز آن باشد. ایما در نخستین روزهای ورودش به خیابان ها چنین رشد قیمتی داشته که به نظر می رسد در مراحل بعد و با افزایش آمار تحویل، این رقم تعدیل شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها