کد خبر : 79943

چگونگی جایگزینی خودروی فرسوده در نوبت سوم قرعه کشی یکپارچه

چگونگی جایگزینی خودروی فرسوده در نوبت سوم قرعه کشی یکپارچه

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تفاوت نوبت سوم قرعه کشی یکپارچه خودرو با دفعات قبل، اخذ استعلام از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت برای متقاضیان مشمول طرح جایگزینی خودرو فرسوده است.

به گزارش خودروتک به نقل از ایرنا، از امروز ثبت نام سومین دوره قرعه‌کشی یکپارچه خودرو به مدت سه روز آغاز می‌شود. تنها تفاوت نوبت سوم قرعه کشی یکپارچه با دفعات قبل، اخذ استعلام از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت برای متقاضیان مشمول طرح جایگزینی خودرو فرسوده است.

در این دوره از قرعه‌کشی یکپارچه نزدیک به۶۰ هزار خودرو عرضه می‌شود که ۵۰ درصد ظرفیت قرعه‌کشی به طرح جوانی و ۲۰ درصد ظرفیت به خودروهای فرسوده اختصاص می‌یابد که فراتر از ۱۰ درصد مندرج در قانون بودجه ۱۴۰۱ است.

در این زمینه، «امید قالیباف» سخنگوی وزارت صمت توضیح‌داد: کسانی که خودروی فرسوده داشته و مشمول این طرح می‌شوند، می‌توانند نسبت به دریافت خودرو ثبت نام کنند و پس از آن، کد ثبت‌نام‌شان توسط ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور مورد استعلام قرار می‌گیرد.

وی بیان‌داشت: اگر بر اساس آن کد مشخص شود که خودروی فرسوده‌ای موجود است، به شرط اینکه شخص خودروی فرسوده خود را تا ۲ ماه آینده ارائه دهد، خودروی جدید قابل تحویل خواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها