کد خبر : 79742

پیش‌بینی عجیب سازمان برنامه از قیمت خودرو در بازار/ منتظر سقوط قیمت‌ها باشید

پیش‌بینی عجیب سازمان برنامه از قیمت خودرو در بازار/ منتظر سقوط قیمت‌ها باشید

رییس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در نظر است تولید خودرو در سال جاری بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته باشد، افزود: از مهرماه قیمت خودرو با واردات آن و همزمان با افزایش عرضه، کاهش بیشتری پیدا می کند.

به گزارش خودروتک به نقل از خبرآنلاین، محمد جعفری، رییس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه درباره واردات خودرو نیز گفت: با توجه به مصوبه هیات وزیران، سازمان برنامه و بودجه با همکاری معاون اقتصادی رییس جمهور، وزارت صمت، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد دستورالعمل اجرایی واردات خودرو را نهایی کرده که با ابلاغ دولت در گام نخست حدود یک میلیارد یورو به این منظور در نظر گرفته شده است.

جعفری، تاکید کرد که از مهرماه قیمت خودرو با واردات آن و همزمان با افزایش عرضه، کاهش بیشتری پیدا می کند.

بنا به این گزارش، بررسی روند بازار خودرو نشان می‌دهد که پژو۲۰۶ تیپ دو بدون تغییر بود و ۲۹۷ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول هم در مدل ۱۳۹۹ هم افزایشی در قیمت خود نداشت و ۳۶۰ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی تغییری نداشت و ۲۸۶ میلیون قیمت خورد. این خودرو در نسخه دوگانه هم بدون تغییر بود و ۳۰۴ میلیون تومانی به ثبت رساند.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۶۹ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU7، تغییری در قیمت خود نداشت و ۳۱۰ میلیون تومان معامله می شود.

سمند LX در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۰۶ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو با موتور EF7،بدون تغییر بود و ۳۵۵ میلیون قیمت خورد .

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۴۰۲ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک هم تغییری نداشت و ۵۰۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

پراید ۱۱۱ بدون تغییر بود و ۲۰۳ میلیون تومان معامله شد و نسخه ۱۳۱ هم تغییری نداشت و ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ در بازار امروز بدون تغییر بود و ۱۷۸ میلیون تومان قیمت خورد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها