کد خبر : 7963

محصولات زامیاد هم مجوز افزایش قیمت گرفت

محصولات زامیاد هم مجوز افزایش قیمت گرفت

شرکت زامیاد در شبکه کدال اعلام کرد که مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارایه خدمات را دریافت کرده است.

به گزارش خودروتک، شرکت زامیاد در اطلاعیه ای اعلام کرد شرکت موفق به دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارایه خدمات شده است.

این شرکت اعلام کرده است که در تاریخ اول آذر1397، به دلیل متنوع بودن محصولات نرخ میانگین قبلی فروش محصولات و همچنین نرخ های جدید فروش محصولات به صورت میانگین محاسبه و در اطلاعیه ثبت شده است.

این شرکت در خصوص خودرو وانت نیسان اعلام کرده خودرو های مشمول قیمت گذاری از سوی کمیته خودرو صرفاً مربوط به تولیدات پر تیراژی است که قبلا از سوی شورای رقابت مشمول قیمت گذاری شده اند.

بنابراین افزایش قیمت های فوق برای خودروهای تعهد شده از تاریخ اول شهریور 1397 تا 30 آذر 1397 اعمال می شود و برای تعهدات بعدی براساس 5 درصد کمتر از قیمت حاشیه بازار منظور خواهد شد که به زودی فهرست قیمتی آن ارایه می شود. درخصوص سایر محصولات، افزایش قیمت براساس 5 درصد کمتر از قیمت حاشیه بازار از تاریخ اول شهریور1397 اعمال خواهد شد.

نرخ قبلی 395 میلیون ریال بوده و به نرخ 544 میلیون ریال افزایش یافته است که در حدود 30 درصد افزایش قیمت دارد. همچنین مبلغ فروش محصول یا ارایه خدمت در سال مالی قبل 9 هزار و 76 میلیارد و 310 میلیون ریال و نسبت فروش محصول یا ارایه خدمت به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل 90 درصد است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها