کد خبر : 79217

شماره گذاری این خودروها متوقف شد؟

شماره گذاری این خودروها متوقف شد؟

معاون وزیر صمت در نامه ای به مشاور وزیر کشور با اشاره به رسوب خودروهای تجاری و موتورسیکلت تولیدی کشور در انبارها اعلام کرد، با توجه به کمبود برگه اسقاط، شماره گذاری خودرو‌های تجاری و همچنین موتورسیکلت‌ها دچار مشکل گردیده است.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، منوچهر منطقی در نامه‌ای به مشاور وزیر کشور در امور فناوری علت اصلی حذف الزام برگه گواهی اسقاط برای شماره گذاری خودرو‌های تجاری و موتورسیکلت را کمبود برگه اسقاط و رسوب محصولات تولیدی در انبار‌ها اعلام کرد.

معاون وزیر صنعت اضافه کرد: با توجه به کمبود برگه اسقاط، شماره گذاری خودرو‌های تجاری و همچنین موتورسیکلت‌ها دچار مشکل گردیده است و عملاً واحد‌های تولیدی انبوهی از محصولات خود را در پارکینگ‌های متعدد انبار نموده اند و قابلیت عرضه ندارند که این مسئله علاوه بر کاهش تولید، افزایش قیمت محصولات در بازار را نیز به دنبال داشته است.

براساس این نامه در صورت عدم وجود گواهی اسقاط، تولیدکنندگان باید مبلغ مابه ازای آن را در صندوق محیط زیست واریز نمایند تا براساس آن بتوان تسهیلات مناسبی را برای مشتریانی که قصد جایگزینی خودروی فرسوده خود را دارند اختصاص داد.


ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها