کد خبر : 78948

اصل ماجرای بنز شماره شده در انبار یکی از سازمان ها مشخص شد

اصل ماجرای بنز شماره شده در انبار یکی از سازمان ها مشخص شد

سخنگوی سازمان اموال تملیکی در پی انتشار عکس یک دستگاه خودروی سواری پلاک شده توقیفی در یکی از انبارهای این سازمان توسط برخی خبرگزاری‌ها و شبهه ایجاد شده گفت: پلاک خودروی موجود جعلی است.

به گزارش خودروتک به نقل از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در پی انتشار عکس یک دستگاه خودروی سواری پلاک شده توقیفی بنز در یکی از انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر توسط برخی خبرگزاری‌های کشور و شبهه ایجاد شده، «صاحب حجتی» سخنگو و قائم مقام این سازمان در خصوص علت نگهداری این نوع خودروها در انبارهای سازمان اموال تملیکی به بیان توضیحاتی پرداخت.

حجتی در این باره اظهار کرد: یکی از شیوه‌های استفاده از خودروهایی که به صورت قاچاق و بدون پرداخت حقوق و عوارض گمرکی وارد کشور می‌شوند، نصب پلاک جعلی یا پلاک‌های مربوط به سایر خودروها است.

سخنگوی سازمان اموال تملیکی با اشاره به انتشار عکس مربوطه افزود: خودرویی هم که در عکس مشاهده می‌شود با پلاک جعلی تردد کرده و شماره پلاک نصب شده مربوط به خودروی مذکور نیست.

وی عنوان کرد: مشابه چنین خودروهایی که با پلاک جعلی تردد می‌کنند در انبارهای اموال تملیکی باز هم وجود دارد و خودروهای توقیف شده مذکور تا صدور رای قطعی از سوی مراجع رسیدگی‌کننده، به منظور تعیین تکلیف در انبارهای سازمان اموال تملیکی نگهداری می‌شوند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها