کد خبر : 78229

واردات خودرو به زودی ابلاغ می شود

واردات خودرو به زودی ابلاغ می شود

وزیر صنعت، معدن، تجارت گفت: آئین نامه واردات خودرو در دستور قرار دارد و به زودی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از ایسنا، در روزهایی که شایعه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنان مطرح است، فاطمی امین به دعوت نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی برای کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی ۲ کارخانه صنعتی و حضور در چند شهرستان خراسان شمالی راهی این استان شد اما پیش از آن صبح امروز در بازدیدی یک ساعته از شهرستان قوچان از برخی واحدهای شهرک صنعتی شماره ۲ و مجتمع آساک دوچرخ دیدار کرد.

وی افزود: وقتی پست برق و سایر زیرساخت‌ها فعال شود، می‌توان انتظار داشت سرمایه‌گذاران اقبال بیشتری به سرمایه‌گذاری در این مجموعه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به پیشنهاد راه‌اندازی مرکز تجاری تهران عشق‌آباد نیز بیان کرد: این مرکز شبیه شرکت‌های کسب و کار است و تنها یک واحد دولتی نیست و توانایی دارد خدمات کسب و کار ایرانی همچون مشاوره حقوقی و بازار یابی را ارائه دهد.

وی سوالی مبنی بر تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و جدایی بخش بازرگانی از این وزارتخانه را پاسخ نداد و در پاسخ به چگونگی دستورالعمل واردات خودرو گفت: بحث قرار نبود خودرویی شود اما آئین‌نامه واردات خودرو در دستور کار قرار دارد و به زودی ابلاغ خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها