کد خبر : 78179

با شیوه فروش خودروهای تصادفی آشنا شوید

با شیوه فروش خودروهای تصادفی آشنا شوید

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زن و مردی کلاهبردار که با بازسازی خودروهای تصادفی آنها را به عنوان خودروی سالم می فروختند، خبر داد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه "سید علی شریفی" گفت: خرداد امسال پرونده ای با موضوع کلاهبرداری مبنی بر فروش خودرو پژو 207 تصادفی به جای خودروی سالم و فاقد رنگ، در اختیار دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه دوم آگاهی این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مالباخته که با فروشندگان خودرو از طریق سایت های اینترنتی خرید و فروش کالا آشنا شده بود، پس از انجام معامله و واریز مبلغ 3 میلیارد و 300 میلیون ریال، متوجه تصادفی بودن خودرو شده بود که با تماس وی با فروشندگان، دیگر این زن و مرد پاسخگوی وی نبوده اند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه هویت و مخفیگاه متهمان شناسایی شد، ابراز داشت: متهمان پس از دستگیری در تحقیقات تکمیلی به 5 فقره کلاهبرداری به همین شیوه اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه قبل از پرداخت هر گونه وجهی در ابتدا اصالت مدارک و سالم بودن مورد معامله را بررسی کنید، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری ها را 10 میلیارد ریال برآورد کردند.

به گفته سرهنگ شریفی تا کنون هر 5 مال باخته شناسایی شده اند و کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها