کد خبر : 78021

نظر پلیس درباره واردات خودرو از هند

نظر پلیس درباره واردات خودرو از هند

رئیس پلیس راهور فراجا از موافقت پلیس با واردات خودروهای ایمن خبر داد.

به گزارش خودروتک به نقل از ایرنا، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه همایش همیاران پلیس در جمع خبرنگاران گفت: ورود خودروهای ایمن در گذشته باعث کاهش کشته‌ها شده همچنین واردات باعث شد خودروسازهای داخلی وارد یک رقابت شود که البته از سال ۸۷ به بعد و با واردات خودرو، خودروسازان به دنبال کیفی‌سازی خودروهای خود رفتند.

وی اظهارداشت: انتظار این است که خودروهای کیفی و ایمن وارد کشور شود همچنین طرحی تعریف شده که از هند می‌خواهند خودرو شش هزار دلاری وارد کنند؛ اگر این چنین است که ما پراید و تیبا را در کشور داریم.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه باید خودروهایی وارد کنیم که مناسب باشد افزود: در دستورالعمل مجلس شورای اسلامی آمده است که در ازای صادرات قطعه و خودرو می‌توان خودرو وارد کشور کرد اگر به این صورت باشد خودرو به درستی وارد نخواهد شد.

به گفته وی، مصوبه مجلس شورای اسلامی واردات اتوبوس سه سال زیر مدل است و در دوره گذشته دو هزار اتوبوس وارد شده است همچنین ۶ هزار اتوبوس برای سراسر کشور در حال پلاک‌گذاری است و مشکل در حوزه اسقاط است همچنین شهردای مجوزی دریافت کرده که اتوبوس‌هایی که می‌تواند دوباره وارد چرخه فعالیت کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها