کد خبر : 77422

همه منتظر آیین نامه واردات خودرو

همه منتظر آیین نامه واردات خودرو

در این زمینه، رییس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: از آنجایی که هنوز دستورالعمل واردات خودرو به کشور مشخص نشده، واردکنندگان نیز اقدام عملی برای واردات انجام نداده‌اند.

به گزارش خودروتک به نقل از ایرنا، «مهدی دادفر» افزود:‌ با این حال پایش بازارهای مختلف منطقه و کشورهای اروپایی از سوی واردکنندگان انجام می‌شود.

وی درخصوص مشخص نشدن دستورالعمل واردات خودرو، تصریح‌کرد: در صورت عدم تسریع در ابلاغ دستورالعمل که جامع و مانع باشد، بازار ملتهب‌تر خواهد شد.

دادفر تاکید کرد: این دستورالعمل باید پاسخگوی همه نیازهای بازار بوده و بتواند عقب ماندگی در عرضه و تورم در ارزش را منطبق با درآمد آحاد جامعه جبران کند و در غیر این صورت، چیزی جز وقت تلف کردن نخواهد بود.

افزایش قیمت جهانی خودرو

«کورش طواحن» نمایشگاه‌دار و فعال بازار خودروهای خارجی گفت: از آنجایی که هنوز جزئیاتی از دستورالعمل واردات خودرو مشخص نشده، واردکنندگان نیز هیچ اقدام عملی در این زمینه انجام نداده‌اند.

وی گفت: هر روز مطلب تازه‌ای در این خصوص شنیده می‌شود؛ یک روز صحبت از خودروهای کمتر از 25 هزار دلاری می‌شود، روز دیگر از خودروهای کمتر از 20 هزار دلاری و یک روز هم از خودروهای با حجم موتور تا یک‌هزار سی سی و غیره،اما هنوز چیزی به‌طور دقیق مشخص نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها