کد خبر : 77412

به زودی گزارش طرح تحقیق و تفحص از صنعت خودرو در صحن علنی مجلس قرائت می شود

 به زودی گزارش طرح تحقیق و تفحص از صنعت خودرو در صحن علنی مجلس قرائت می شود

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون صنایع و معادن طرح تحقیق و تفحص از صنعت خودرو را در دستور کار قرار داده و گزارش آن در آینده نزدیک در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت می شود.

به گزارش خودروتک به نقل از فارس، روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکنون در چند مرحله وزیر صنعت را برای پاسخگویی در خصوص عملکرد خودروسازان به مجلس دعوت کرده است. 

وی افزود: مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون به هیچ عنوان از نقش نظارتی خود کوتاه نمی آیند و در این راستا وزیر صنعت، معدن و تجارت چند مرتبه در کمیسیون حضور پیدا کرده و توضیحاتی پیرامون روند ارتقاء کیفیت، کاهش قیمت و برچیده شدن قرعه کشی توضیحاتی را ارائه داده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کمیسیون طرح تحقیق و تفحص از صنعت خودرو را در دستور کار قرار داده و مباحث و موضوعات مرتبط در حال جمع بندی است. 

عباسپور یادآور شد: در آینده نزدیک موضوع تحقیق و تفحص از صنعت خودرو در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت می شود. 

نماینده مردم شهرستان های بویین زهرا و اوج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر امروز دولت قبول کرده که واردات خودرو انجام شود به جهت فشار و اصرار مجلس شورای اسلامی بوده است و به عنوان سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن بارها در رسانه ملی و دیگر رسانه ها اعلام کردم که تنها راه نجات صنعت خودرو سازی کشور و کاهش قیمت و ارتقاء کیفیت، واردات ضابطه مند خودرو است که روز گذشته آقای قالیباف رییس مجلس قانون واردات خودرو را به دولت ابلاغ کرد. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها