کد خبر : 77363

آب و جارو کردن نمایندگی کیا در ایران با لوگو جدید برای بازگشت + عکس

آب و جارو کردن نمایندگی کیا در ایران با لوگو جدید برای بازگشت + عکس

همزمان با جلو رفتن کار واردات خودرو، برندهای خودرویی که در گذشته در ایران بازار خوبی داشتند هم برای استارت رسمی واردات خودرو به کشور آماده می شوند.

به گزارش خودروتک، در حالی که مقرارت و تعرفه واردات خودرو در دست تدوین است ، تصویری از آماده سازی یکی از شعب یا نمایشگاه های شرکت کیاموتورز در ایران در فضای مجازی دست به دست می شود که نشان می دهد در حال آماده سازی این محل برای نمایش و فروش خودروهای کیا هستند. همچنین لوگو جدید شرکت کیاموتورز نیز در حال نصب شدن است.

به این ترتیب کیا موتورز یکی از اولین شرکت هایی است که به اصطلاح در حال آب و جارو کردن شوروم خود برای بازگشت مجدد به بازار ایران است.

نصب لوگو جدید کیا در نمایندگی تهران برای واردات خودرونصب لوگو جدید کیا در یکی از نمایشگاه های (شوروم) کیاموتورز در ایران

کیا پگاس برگ برنده کیا در دور جدید واردات خودرو می شود؟

گذاشتن سقف قیمت برای واردات خودرو که گفته می شود 20 یا شاید در نهایت 25 هزار دلار باشد کار را برای برندهای معروف جهان سخت کرده است. چرا که در این محدوده قیمتی محصولات زیادی ندارند. 

با این حال طی دوران ممنوعیت واردات خودرو، کیا با مشارکت خودروسازان چینی اقدام به طراحی و تولید مدل ارزانقیمت کیا پگاس کرده است که با قیمت 11 هزار دلاری می توان به یک برگ برنده برای این شرکت در بازار خودرو ایران تبدیل شود.

کیا پگاس پراید جدید است؟گیا پگاس تنها 11 هزار دلار قیمت داشته و ارزانترین خودرو کیا است

کیا پگاس همان پراید جدید است؟

راستش را بخواهید کیا پگاس به طور رسمی پراید جدید به حساب نمی آید. اما ارزان بودن کیا پگاس به نسبت دیگر محصولات کیا موجب شده تا آن را پراید جدید به حساب آورند.

کیا پگاس یک محصول کاملا کره ای به حساب نمی آید. بلکه یک شرکت مشترک با همکاری کیا و دانگ فنگ کار طراحی و تولید آن را به عنوان یک خودرو ارزانقیمت برای بازارهای در حال توسعه انجام داده است.

کیا پگاس یک گزینه برای بازار ایران

کیا پگاس را چه یک خودرو مستقل و چه پراید جدید به حساب آوریم، یک گزینه خوب برای بازار ایران به حساب می آید. از یک سو قیمت این خودرو در ردیف خودروهای اقتصادی قرار می گیرد و از سوی دیگر کیا شبکه خدمات پس از فروش قابل قبولی در ایران دارد.

همچنین تولید و عرضه گسترده کیا پگاس در کشور چین، کار واردات این خودرو را برای واردکنندگان ایران آسان می کند.

کیا پگاس پراید جدید است؟کیا پگاس شرایط قیمتی لازم برای واردات به ایران را دارد

قیمت کیا پگاس

کیا پگاس در ردیف خودروهای بسیار ارزان به حساب می آید. قیمت این خودرو در بازارهای دیگر 11 هزار دلار است که با محاسبه دلار 30 هزار تومان می شود 330 میلیون تومان. یعنی بسیار ارزانتر از محصولات بسیاری از محصولات تولید داخل!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها