کد خبر : 77081

اقدام سفت و سخت پلیس برای مقابله با زرنگ بازی برخی راننده ها

اقدام سفت و سخت پلیس برای مقابله با زرنگ بازی برخی راننده ها

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد با عدم رعایت حق تقدم در خروجی یا همان جناغی بزرگراه‌ها و معابر خبرداد.

به گزارش خودروتک به نقل از ایسنا، حین رانندگی منجر به تضییع حقوق دیگر رانندگان شده و ایمنی ترافیک را نیز به مخاطره می‌اندازد پرهیز کنند.

پیش از این سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور - جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ - از نصب دوربین‌هایی جدید برای برخورد با این تخلف خبر داده و به ایسنا گفته بود: در این خصوص هماهنگی‌هایی با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام شد و بر این اساس از چند روز آینده تعدادی دوربین در سر جناغی بزرگراه‌ها نصب می‌شود.

وی درباره اینکه این دوربین‌ها در کدام مناطق نصب خواهد شد نیز گفته بود: این موضوع را بررسی کردیم و قرار شد تا در فاز نخست این دوربین‌ها در جاهایی که هم در صبح و هم در ساعات بعدازظهر تردد بالایی دارند و حجم ترافیک در آن‌ها بالاست، نصب شوند. این مناطق شناسایی شده است و طی چند روز آینده دوربین‌ها در آن نصب خواهند شد. 

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه اقدام برخی از رانندگان در جناغی بزرگراه‌ها به طور آشکار تضییع حقوق رانندگان منضبط و قانونمند است، گفت:‌ متاسفانه برخی تصور می‌کنند که چنین رفتاری نوعی زرنگی است و بدون آنکه در لاین مربوطه تردد کنند، در نزدیکی خروجی به‌اصطلاح راه را می‌بُرند و از لاین سوم و چهارم وارد خروجی می‌شوند. این اقدام هم خلاف قانون و هم بسیار خطرناک است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها