کد خبر : 76992

سمند، تیبا و پژو 405 خواه ناخواه بی کیفیت تولید می شوند!

سمند، تیبا و پژو 405 خواه ناخواه بی کیفیت تولید می شوند!

وزیر صنعت با اشاره به عدم تمدید اعتبار سمند و تیبا از سوی سازمان استاندارد گفت: حرف سازمان استاندارد فصل‌الخطاب است و تمام تولیدکنندگان موظفند ضوابط سازمان استاندارد را در مورد کیفیت رعایت کنند.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، سیدرضا فاطمی‌امین در بازدید از شرکت ایران‌خودرو با حضور در جمع خبرنگاران، در خصوص عدم تأیید اعتبار کیفی خودروهای سمند و تیبا که سازمان ملی استاندارد اعلام کرده است گفت: سازمان استاندارد مرجع رسمی ارزیابی کیفیت است و قطعا از این سازمان پشتیبانی می‌کنیم و تصمیمات آنها لحاظ خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه حرف سازمان استاندارد فصل‌الخطاب است، افزود: تمام تولیدکنندگان موظفند ضوابط سازمان استاندارد را در مورد کیفیت رعایت کنند.

وزیر صنعت با بیان اینکه یک بخش از ایرادات کیفی خودروها به دلیل خودروهای ناقص و کف پارکینگ بود، گفت: مدیران ایران‌خودرو متعهد شده‌اند، از ابتدای خرداد ماه امسال در این خودروسازی خودروی ناقص تولید نکنند.

وزیر صنعت تصریح کرد:  سکوهای تولید خودروهایی مانند سمند و تیبا و همچنین پژو 405 قدیمی هستند و سالیان زیادی از فناوری تولید آنها می‌گذرد، بنابراین، این خودروها به صورت خواه ناخواه بی‌کیفیت تولید می‌شوند.

فاطمی‌امین اضافه کرد:‌ با خروج خودروهای بی‌کیفیت مانند سمند، تیبا و 405 از خط تولید، تولید خودروهای با کیفیت مانند تارا افزایش می‌یابد.

به گفته فاطی امین،‌ سال گذشته 9 هزار دستگاه خودروی تارا تولید شده است و برنامه برای تولید امسال این خودرو 75 هزار دستگاه است.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها