کد خبر : 76617

فروش خودرو جک ، دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا | روش خرید خودرو از بورس کالا

فروش خودرو جک ، دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا | روش خرید خودرو از بورس کالا

فروش خودرو در بورس کالا با عرضه محصولاتی از کرمان موتور و بهمن موتور انجام می شود.

فروش خودرو در بورس کالا سرانجام آغاز شد. اولین فروش خودرو در بورس کالا با وانت کارا انجام شد. فروش خودرو در بورس کالا با عرضه خودروهای دیگر ادامه پیدا می کند. فروش خودرو در بورس کالا از چند سال پیش در دستورکار بود اما اکنون اجرایی شده است. فروش خودرو در بورس کالا از طریق مکانیسم حراج و کشف قیمت در بورس انجام می شود.

فروش خودرو جک ، فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا

به گزارش خودروتک، براساس اخبار اعلام شده گروه بهمن و‌ کرمان موتور شرکت های خودروسازی هستند که از وجود ساز و کار مناسب در بورس کالا استفاده بهینه کرده اند. دیگنیتی، فیدلیتی، جک S5، جک J4 و وانت KMC T8 محصولاتی هستند که در بورس کالا پذیرش شده اند و طبق تعهدات از هفته آینده از این طریق به فروش می رسند.

مزیت این نوع عرضه حذف دلالان و برآورده کردن نیاز بازار و عرضه خودرو به مصرف کننده واقعی است.

همچنین معاملات از طریق بورس کالا برای محصولاتی که مشمول قیمت دولتی نیستند و تولیدی تولیدکنندگان خصوصی هستند، به طور شفاف قابل انجام است. گروه بهمن پیشگام اجرای عرضه خودرو در بورس کالا شد و روز گذشته نخستین مرحله عرضه وانت های تولیدی این شرکت در بورس کالا آغاز شد که با استقبال خوب خریداران مواجه شد.

روش خرید خودرو از بورس کالا

به گزارش خودروتک، برای شرکت در حراج و خرید خودرو، مشتریان باید در بورس کالا پذیرش شوند که به هر دو صورت مراجعه حضوری و الکترونیکی این امکان فراهم شده است.

در روش حضوری مشتری به یکی از کارگزاری‌های دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار مراجعه می‌کند و مدارک و فرم‌های مورد نیاز را تکمیل می‌کند. پس از بررسی مدارک توسط بورس کالا، صدور کد مشتری انجام می‌شود.  

در روش الکترونیکی مشتری دارای کد سجام با مراجعه به سامانه آنلاین شرکت‌های کارگزاری، کدملی خود را وارد می‌کند و پیامکی از سامانه سجام که حاوی رمز است دریافت می‌کند. با وارد کردن رمز دریافت شده اطلاعات مشتری از سامانه سجام فراخوانی شده و در اختیار بورس کالا قرار می‌گیرد و با توجه به انجام احراز هویت در مراحل ثبت‌نام سجام، کد مشتری توسط بورس کالا صادر می‌شود. برای انجام معامله، مشتریان باید دارای حساب وکالتی متعلق به خود باشند که خدمت حساب وکالتی از طریق اکثر بانک‌ها به مشتریان ارائه می‌شود. در این زمینه، تمام وجه معامله باید در حساب وکالتی موجود باشد تا در زمان انجام معامله این مبلغ بلوکه شود و پس از انجام معامله به حساب بورس کالا برای تسویه انتقال یابد.

شرکت در جلسه معاملاتی صرفا از طریق کارگزاران انجام می‌شود. آدرس و شماره تماس شرکت های کارگزاری در سایت بورس کالا درج شده است.  

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها