کد خبر : 76562

رنو کویید با موتور کمتر از 1000 سی سی با چه قیمتی می تواند وارد شد؟

رنو کویید با موتور کمتر از 1000 سی سی با چه قیمتی می تواند وارد شد؟

با در نظر گرفتن تعرفه 10 درصد برای واردات خودرو با حجم موتور کمتر از 1000 سی سی (نهایی نشده است)، واردات این خودروها در کانون توجه قرار دارد.

به گزارش خودروتک، تعرفه واردات خودرو نقش مهمی در قیمت نهایی خودرو وارداتی بازی می کند. به خصوص که حالا تعرفه واردات خودرو با ارز مرجع نیمایی محاسبه می شود. و دیگر خبری از ارز 4200 تومانی برای محاسبه تعرفه واردات خودرو نیست. تعرفه واردات خودرو در صورتی که بالا باشد می تواند هدف اصلی واردات خودرو یعنی واردات خودروهای اقتصادی را منحرف کند. از این رو در این مقطع از واردات، تعرفه واردات خودرو اهمیت بیشتری دارد.

قیمت رنو کویید در صورت واردات به ایران

به گزارش خودروتک، علت این اهمیت هم قیمت پایین این خودروها است و اینکه تعرفه پایین، قیمت نهایی آن را تغییر اساسی نمی دهد و طیف بیشتری از مصرف کنندگان قادر به خرید این خودروها خواهند بود.

با این حال پیدا کردن خودرو ارزان و با کیفیت با حجم موتور زیر 1000 سی سی چندان هم ساده نیست. چرا که اغلب این خودروها از استاندارد کافی برخوردار نیستند. رنو کویید یکی از گزینه هایی است که می توان روی آن حساب باز کرد.

رنو کویید در بازار هند اکنون در مدل پایه به قیمت 4 هزار دلار و در مدل آپشن دار به قیمت 6 هزار و 200 دلار عرضه می شود. با در نظر گرفتن تعرفه 10 درصد و قیمت دلار 28 هزار تومان قیمت این خودرو در مدل پایه حدود 130 میلیون و در مدل آپشنال حدودا 191 میلیون تومان خواهد بود. البته این قیمت خالص واردات خودرو است و برای رسیدن به دست مصرف کننده باید سود و دیگر هزینه ها هم به آن اضافه شود که با احتساب این هزینه ها هم از بسیاری از خودروهای داخلی در بازار ارزانتر خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها