کد خبر : 76487

جزئیات جدید عرضه 1000 خودرو در بورس

جزئیات جدید عرضه 1000 خودرو در بورس

مدیر عملیات عرضه شرکت بورس کالا به تشریح جزئیات اولین عرضه خودرو با ۱۰۰۰ دستگاه در بورس کالا پرداخت.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، احمد رحیمی با اشاره به اینکه مراحل اولیه پذیرش خودرو در بورس کالا، 24 فروردین انجام شد و عرضه خودرو وانت کارا تک کابین و کارا دو کابین انجام می‌شود به شبکه خبر اعلام کرد: اولین عرضه محموله خودرو خارجی در بورس کالا با سررسید 13 تیر ارائه شده که فردا چهارشنبه انجام می‌شود.

مدیر عملیات عرضه شرکت بورس کالای ایران ادامه داد: این اولین عرضه خودرو از طرف گروه بهمن بوده و شامل خودرو تک و دو کابین کارا به قیمت پایه 291.2 و 3.015 میلیون تومان بوده و مشتریان می‌توانند از طریق شرکت عرضه کننده، متوجه آخرین وضعیت تقاضا باشند و درصورت شماره‌گذاری خودرو هم می‌توانند محصول را در سررسید تحویل بگیرند.

این مقام مسئول افزود: درصورت زیاد بودن تقاضا بیش از عرضه، رقابت ایجاد خواهد شد.بازه قیمت مشتریان هم باز است و نرخ ها طبق رقابت تعیین  می‌شود و در صورت ازدیاد مشتریان تا ساعت 9:30 صبح چهارشنبه مشخص می‌شود. حتی امکان عدم پذیرش قیمت های بالاتر از نرخ بازار را وجود دارد.

به گفته رحیمی، مالکان خودرو هم برخلاف روال پیش فروش محصولات ایران خودرو و سایپا می‌توانند در این عرضه حضور داشته باشند و محدودیتی ندارند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها