کد خبر : 76423

مدت زمان مهلت ثبت نام در سامانه فروش یکپارچه خودرو

مدت زمان مهلت ثبت نام در سامانه فروش یکپارچه خودرو

سامانه فروش یکپارچه خودرو در شرایطی از امروز آغاز می شود که متقاضیان یک هفته برای ثبت نام در این سامانه فرصت دارند.

سامانه فروش یکپارچه خودرو به تازگی از سوی رضا فاطمی امین، وزیر صمت اعلام شده است. سامانه فروش یکپارچه خودرو به معنی پایان فروش خودرو از طریق خودروسازان است. با راه اندازی سامانه فروش یکپارچه خودرو ثبت نام خودروسازان باید از طریق این سامانه انجام شود. تاکنون و پیش از راه اندازی سامانه فروش یکپارچه خودرو هر خودروسازی از طریق آدرس اعلامی خود اقدام به ثبت نام خودرو می کرد. سامانه فروش یکپارچه خودرو به زودی فعال می شود.

فرصت ثبت نام در سامانه فروش یکپارچه خودرو

به گزارش خودروتک، یکی از تغییراتی که در ثبت نام خودرو پس از الزام به فروش صرفا از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو ایجاد شده است افزایش مدت زمان ثبت نام است.

در طرح های فروش که از طریق خودروسازان انجام می شد برای خودروسازان دولتی دو یا سه روز زمان ثبت نام در نظر گرفته می شد و طرح های فروش خودروسازان خصوصی هم که بدون قرعه کشی و به حالت مسابقه ثبت نام بود، ظرف چند دقیقه تا یک ساعت به پایان رسیده و سایت فروش بسته می شد.

اما در سامانه فروش یکپارچه خودرو متقاضیان یک هفته فرصت دارند تا ثبت نام خود را انجام دهند و سپس در انتظار شانس خود در قرعه کشی بمانند.

خودروهای سامانه فروش یکپارچه خودرو

با ورود به سامانه فروش یکپارچه خودرو در آدرس https://sale.iranecar.com/public/home فهرست خودروسازان حاضر در طرح فروش سامانه در دسترس قرار می گیرد که با کلیک کردن روی نام هر خودروساز فهرست خودروهای آن که قابلیت انتخاب در این مرحله از فروش را دارند قابل مشاهده است.

خودروهای سامانه فروش یکپارچه خودرو

شرایط ثبت نام سامانه فروش یکپارچه خودرو

1- انطباق همزمان کارت ملی، گواهینامه، حساب بانکی و سیم کارت به نام شخص متقاضی برای ثبت نام

2- کد ملی (هر کدملی یک خودرو)

3- سن (بالای 18 سال)

4- برای کلیه طرح های تا اطلاع ثانوی، محدودیت فاصله زمانی آخرین خرید، از سایر خودروسازها (48 ماهه) ملاک می‌باشد.

تبصره: الزام نداشتن پلاک فعال انتظامی برای طرح های فروش فوق العاده، فوری و پیش فروش ملاک عمل قرار خواهد گرفت

5- در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن طلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت 20 روز به شماره شبای معرفی شده مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودروساز نخواهد بود.

6- دارا بودن گواهینامه رانندگی خودرو

7- عدم امکان صلح در قراردادهای فروش

8- صحت سنجی مندرجات سجلی و پستی بر اساس سامانه امتا

9- غیرفعال نمودن گارانتی خودرو پس از 5 ماه و 10000 کیلومتر از تاریخ تحویل در صورت عدم مراجعه برای سرویس اولیه.

10- توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمه https شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد.

11- درصورت ثبت نام و برنده شدن در قرعه کشی و عدم واریز وجه تا ۲ دوره نمی توان در طرح های فروش بعدی شرکت نماید.

12- از آنجا که به منظور شفاف سازی زنجیره نقل و انتقالات خودرو و جزییات معاملات آن؛ کلیه اطلاعات سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مطابق تبصره ۴ آیین نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی در اختیار سامانه جامع تجارت، قرار می گیرد؛ اینجانب با علم به کلیه مسولیتهای مترتب بر انجام این معامله بر فرد ثبت نام کننده مطابق مشخصات مندرج در سامانه فروش ؛ اقدام به ثبت نام می نمایم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها