کد خبر : 74353

3300 خودرو به ناوگان ناجا اضافه شد

3300 خودرو به ناوگان ناجا اضافه شد

معاون آماد و پشتیبانی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی از واگذاری سه هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو جدید برای تقویت ناوگان خودرویی این نیرو خبر داد

به گزارش خودروتک به نقل از ایرنا، سردار رضا فریبا  در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی و امام رضا (ع) فرماندهی انتظامی استان مازندران افزود : معاونت آماد و پشتیبانی در راستای وظیفه ذاتی خود در سال گذشته در حوزه تحرک اقدامات خوب و موثری انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال ۱۴۰۰ برای تقویت ناوگان خودرویی ناجا، سه هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو جدید واگذار شد، ادامه داد: با واگذاری خودروهای جدید و از رده خارج شدن خودروهای فرسوده، توان عملیاتی یگان های انتظامی ارتقا یافت.

معاون آماد و پشتیبانی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی  در خصوص مأموریت‌های نوروز۱۴۰۱، گفت: تمهیدات لازم برای تامین سوخت خودروهای ناجا در اجرای ماموریت‌های پلیس اندیشیده شده و هیچ مشکلی در تامین سوخت نداریم.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته بیش از ۵۵۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور وظیفه واگذاری سوخت‌ به خودروهای انتظامی را بر عهده دارند و با تمهیدات صورت گرفته هیچ مشکلی از نظر تأمین سوخت وجود ندارد به ‌طوری‌که جایگاه‌ های عرضه سوخت در تمامی استان‌ ها از این حیث فعال و از آمادگی لازم برخوردار هستند.

سردار فریبا به‌ پیش بینی‌های تأمین سوخت در ایام نوروز اشاره و خاطر نشان کرد: به فضل الهی با تمهیدات صورت گرفته در تعطیلات نوروزی و سه‌ ماهه اول سال ۱۴۰۱ هیچ‌ گونه کمبودی در سوخت‌رسانی به خودروهای رده‌های انتظامی برابر نرم و شاخص های تعریف شده نخواهیم داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها