کد خبر : 74330

جاده چالوس یک طرفه شد

جاده چالوس یک طرفه شد

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از یک طرفه شدن جاده چالوس در مسیر جنوب به شمال خبر داد.

به گزارش خودروتک به نقل از ایسنا ،  سرهنگ عین‌الله جهانی دراین‌باره اظهارکرد: با توجه به افزایش حجم تردد به سمت استان‌های شمالی کشور و ترافیک پرحجم در محور کرج - چالوس برابر تصمیمات اتخاذ شده این محور در مسیر  جنوب به شمال یک طرفه شد. 

وی با بیان اینکه جاده چالوس در مسیر جنوب به شمال یک طرفه است و تردد از مسیر شمال به جنوب انجام نخواهد شد، خاطرنشان کرد:‌ دیگر جاده‌های منتهی به شمال کشور نظیر هراز، فیروزکوه،  قزوین - رشت و ... نیز گرچه با حجم بالای تردد مواجه‌ هستند اما تردد درهر دو مسیر این محورها در حال انجام است. 

جهانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ چالوس نیز گفت: با یک طرفه شدن جاده چالوس از ترافیک سنگین این محور کاسته شده و در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال چالوس در محدوده دوراهی شهرستانک نیمه سنگین و در طول مسیر پرحجم اما نسبتا روان گزارش شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی اضافه کرد:‌در آزادراه تهران - شمال نیز تردد در هر دو مسیر قابل انجام است و در حال حاضر محدودیتی در آن اعمال نشده است. 

جهانی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی امکان دو طرفه شدن محور چالوس وجود دارد، گفـت: این محور تا اطلاع ثانوی یک طرفه است و هر زمانی که حجم ترافیک به گونه‌ای باشد که امکان تردد دو طرفه در این محور فراهم شود، نسبت به بازگشایی مسیر شمال به جنوب نیز اقدام خواهد شد. در حال حاضر دو محور هراز و فیروزکوه به عنوان مسیرهای جایگزین بازگشت از شمال به سمت جنوب در نظر گرفته شده است.

جهانی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از آغاز سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و بر اساس اطلاعاتی که از وضعیت جوی و ترافیک مسیر خود دریافت می‌کنند، برای سفر برنامه‌ریزی کنند.  

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها