کد خبر : 73395

افزایش کرایه تاکسی در روزهای بارانی تایید شد

افزایش کرایه تاکسی در روزهای بارانی تایید شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پس از راه اندازی سامانه هوشمندسازی تاکسیرانی، در ساعات اوج ترافیک و بارندگی‌ تغییراتی در پرداخت کرایه‌ها ایجاد می‌شود بدین صورت که به رانندگان می توانند در این مواقع مبلغ بیشتری را از مسافران دریافت کنند.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، سید مجتبی شفیعی در پایان چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بررسی نرخ کرایه انواع تاکسی و سرویس مدارس و تعیین بهای انواع خدمات تاکسیرانی در سال ۱۴۰۱ گفت: طبق سال‌های گذشته و در چارچوب تعیین شده نرخ کرایه‌های تاکسی از ساعت ۲۲ تا ۶ بامداد ۲۰ درصد اضافه خواهد شد که به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

شفیعی همچنین با اشاره به هوشمندسازی خدمات تاکسیرانی گفت: اعضای شورای شهر تهران بر فراهم کردن بستر و راه اندازی سامانه هوشمندسازی تاکسیرانی تاکید دارند و براساس تصویب اعضای شورای شهر تهران سازمان تاکسیرانی موظف شد در ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ هوشمندسازی مرکزی را راه اندازی کند.

معاون شهردار تهران افزود: با راه اندازی این سامانه در پرداخت کرایه تاکسی‌ها در ساعات اوج ترافیک و بارندگی‌ها تغییراتی در پرداخت کرایه‌ها ایجاد خواهد شد و به رانندگان این اجازه را خواهند داد که در ساعات اوج ترافیک و بارندگی مبلغ بیشتری را از مسافران دریافت کنند.

وی بیان کرد: براساس مصوبه شورای شهر تهران با راه اندازی این سامانه رانندگان مجاز هستند تا ۳۰ درصد در زمان اوج ترافیک و بارندگی کرایه بیشتری از مسافران دریافت کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها