کد خبر : 72746

فرصت 2 هفته ای مجلس به خودروسازان

فرصت 2 هفته ای مجلس به خودروسازان

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه‌ای با خودروسازان داشته ایم که بنا شد سیاست هایشان را طی ۲ هفته آینده ابلاغ کنند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، رهبر انقلاب در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی فرمودند:" ما در برخی از محصولات داخلی متأسفانه شاهد این هستیم که به کیفیت توجه نمی‌شود، این خیلی بد است، این همه حمایت در طول این سال‌ها از صنعت خودرو در کشور شده، خب کیفیت خودرو خوب نیست، مردم ناراضی‌اند درست هم می‌گویند، حق با مردم است، یعنی اعتراض مردم به جا است، این صنعت نتوانسته رضایت مشتری را جلب کند."

بعد از ماجرای باز نشدن ایربگ خودروها در تصادفات جاده ای، مجلس به خودروسازان فرصت ۲ هفته ای برای ابلاغ سیاست های خودرویی داده است.

رییس سازمان ملی استاندارد نیز گفته بود  کف استاندارد‌ها برای خودروسازان تدوین شده، اما از اجرای همین حداقل‌ها هم با بهانه‌های مختلف سر باز می‌زنند.

به گفته اسلام پناه؛ به خودروسازان مهلت یک‌ماهه برای اصلاح ساختار داده اند. خودروسازان بایستی به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند و کیفیت تولید را بالا ببرند؛ درغیر این صورت با همکاری پلیس از شماره‌گذاری‌خودرو‌ها جلوگیری خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها