کد خبر : 71717

استارت ماراتن سود 149 میلیون تومانی ثبت نام خودرو

استارت ماراتن سود 149 میلیون تومانی ثبت نام خودرو

اگر در مرحله جدید فروش فوق العاده ایران خودرو و در زمان اعلام آمار متقاضیان مشاهده کردید که بیشترین میزان تقاضا برای پژو 207 پانوراما است زیاد تعجب نکنید. علت آن نیست که ناگهان خیلی از مردم هوس سوار شدن به این خودرو را کرده اند بلکه سودی است که در خرید این خودرو خفته است.

به گزارش خودروتک، مرحله جدید فروش فوق العاده خودرو شرکت ایران خودرو در حالی از دیروز با عرضه سه خودرو رانا پلاس پانوراما یا همان سقف شیشه ای، دنا پلاس توربو اتومات و پژو 207 دنده دستی پانوراما آغاز شده است که اختلاف قیمت حاصل از قیمت گذاری دستوری و قیمت بازار ، شانس رسیدن این خودروها به دست مصرف کننده واقعی را کاهش داده و همه چیز را به بخت و اقبال واگذار کرده است. در مقابل رانت حاصل از اختلاف قیمت این خودروها در بازار و کارخانه سفته بازان را برای ثبت نام بیشتر تشویق می کند.

قرعه کشی خودرو که از سال گذشته دوباره به فروش خودرو در کارخانه بازگشت به هیچ عنوان تضمینی برای جلوگیری از دلالی و سفته بازی در حوزه خودرو نیست. 

در میان سه خودرو عرضه شده در این مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو پژو 207 پانوراما با اختلاف قیمت 149 میلیون تومانی بیشترین میزان رانت را بین برندگان قرعه کشی توزیع می کند. پس از آن دنا پلاس توربو اتومات با اختلاف قیمت 140 میلیونی قرار دارد و در آخر هم نوبت به رانا پلاس پانوراما می رسد که در بازار 82 میلیون تومان گرانتر از کارخانه است.

برنده شدن در قرعه کشی هر یک از خودروها می تواند یک شبه سود قابل ملاحظه ای را به حساب بانکی فرد برنده واریز کند. سودی در حقیقت باید از مسیر واقعی سازی قیمت خودرو روانه خط تولید و صرف پرداخت بدهی و افزایش تولید خودروسازان شود.

فروش فوق العاده ایران خودرو دی 1400

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها