کد خبر : 70124

اولین گمانه زنی از قیمت خودرو سایپا اطلس

اولین گمانه زنی از قیمت خودرو سایپا اطلس

حال که مشخص شده خودرو سایپا اطلس به عنوان جایگزین تیبا و ساینا به بازار می آید مساله مهم قیمت اطلس سایپا در زمان عرضه است.

به گزارش خودروتک، زمانی که پراید از چرخه تولید خارج شد در بازار تیبا جای آن را گرفت اما عملا برای پراید جایگزین قیمتی از سوی هیچ یک از خودروسازان معرفی نشد. اتفاقی که به نظر می رسد برای خودرو جایگزین تیبا و ساینا نیز رخ دهد. بسیار بعید است که قیمت سایپا اطلس در محدوده قیمت کنونی تیبا و ساینا باشد.

خودروهای تیبا ، ساینا و تیبا 2 که کف کنونی قیمت خودرو در کارخانه را دراختیار دارند به ترتیب به قیمت های 100، 104 و 106 میلیون عرضه می شوند هر چند که سهم آنها همین حالا نیز در فروش های سایپا کاهش داشته و در اغلب فروش های فوق العاده یا پیش فروش سال جاری قرار نگرفته اند.

قیمت اطلس سایپا

اولین گمانه زنی کارشناسان حوزه خودرو از قیمت سایپا اطلس قیمتی در حدود 170 تا 180 میلیون تومان است. یعنی قیمتی که در حال حاضر خودرو دنا دارد.

به این ترتیب باتوجه به اینکه در حال حاضر دو خودروساز اصلی کشور خودرو ارزانتر از تیبا و ساینا تولید نمی کنند ، با عرضه اطلس سایپا و خداحافظی با ساینا و تیبا، به نظر می رسد کف قیمت خودرو در کارخانه بالاتر خواهد آمد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها